Nu kan festen starte.
Fra : Heinrich

Dato : 25-09-04 23:07

x-no-archive: yes

Hej gruppe.

Jeg kan glæde jer med, at jeg ikke har temperament til at læse med mere
her i gruppen. Det er ret hårdt at være anderledes, så dette bliver mine
sidste sætninger.
Jeg har accepteret, at det må være mine meninger og synspunkter, som er
forkerte/unormale.
Pas nu på jer selv og hinanden både herinde og derude i den virkelige
verden.
Farvel.

Fra : ullala

Dato : 25-09-04 23:23

"Heinrich" <heinrich_dkSLETDETTE@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> forkerte/unormale.
> Pas nu på jer selv og hinanden både herinde og derude i den virkelige

AF HJERTET TAK!

Fra : Paul

Dato : 26-09-04 00:19

> [...]

> Jeg kan glæde jer med, at jeg ikke har temperament til at læse med mere
> her i gruppen. Det er ret hårdt at være anderledes, så dette bliver mine

Ja, det er hårdt at være anderledes. )
Alligevel, så fordømmer du dem der er anderledes end dig selv...

> Jeg har accepteret, at det må være mine meninger og synspunkter, som er
> forkerte/unormale.

Ikke forkerte. De passer sikkert godt på dig selv.
Unormale... Ja. Det er meget få som deler dine synspunkter.

> Pas nu på jer selv og hinanden både herinde og derude i den virkelige
> verden.

Pas også på dig selv og alle dem derude du ikke vil have med at gøre... )

--
M.v.h.

Paul

////////////////////////////////////////////////
"Don't personalize your computer. It doesn't like it!"
"People who say you're paranoid are just part of the plot"
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\

Fra : preben nielsen

Dato : 26-09-04 08:23

> [...]
> dette bliver mine sidste sætninger.
> Jeg har accepteret, at det må være mine meninger og synspunkter,

Der er intet galt i at have andre meninger og synspunkter ! Det er
din fordømmelse af folk, som ikke er enige med DIG, der er
belastende.

> Pas nu på jer selv og hinanden både herinde og derude i den
> virkelige verden.

I lige måde.

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk

Fra : Ulvir

Dato : 26-09-04 08:33

Heinrich wrote:

> [...]
> er forkerte/unormale.
> Pas nu på jer selv og hinanden både herinde og derude i den virkelige

En copypaste af ovenstående får du lige i hovedet når jeg ser dit næste
indlæg..

Fra : Vic.

Dato : 26-09-04 12:17

Heinrich wrote:
> [...]
> er forkerte/unormale.
> Pas nu på jer selv og hinanden både herinde og derude i den virkelige

Fedt ud og køb en luder og få lettet trykket, champ.

Vic

Fra : vadmand

Dato : 26-09-04 15:22

> [...]
> x-no-archive: yes
>
> Hej gruppe.
>
> Jeg kan glæde jer med, at jeg ikke har temperament til at læse med mere

Du mener vel: før du har fundet på et nyt pseudonym?

Per V.

Fra : Bj@arne

Dato : 27-09-04 10:13

Jeg mener nu alligevel at en type som Heinrich og hans indlæg er med til at
piske en stemning op i gruppen så diskussionerne bliver lidt sjovere at
deltage i. Han har jo lige så meget ret til at ytre sig som vi andre.
Hilsen Bjarne

Fra : Christina

Dato : 27-09-04 10:27

Heinrich wrote:
> [...]
> er forkerte/unormale.
> Pas nu på jer selv og hinanden både herinde og derude i den virkelige

Hej Heinrich,

for min skyld må du gerne være anderledes og deltage i debatterne på lige
fod med os andre :)