Hey hey... Heldigt eller hvad !!!
Fra : Niels Poulsen

Dato : 13-05-01 13:51

Hej Gruppe...

Jeg var lige en lille smut omkirng silkeborg i går.. Turen derned var lidt
*gaaaab* sagt på en andenmåde.. vi tog motorvejen..fuck det er kedeligt at
køre på sådan en... men men, det var nu godt alligevel...

Da jeg ikke gad Silkeborg mere, ville jeg videre ned gennem landet og gøre
stop i en lille by der hedder Jordrup til en kop kaffe hos min bror mand.

Turen derned.. små snuede landeveje... Guuuuuf.. Det var fedt.. der fik jeg
rykket en del af mine egne grænser og tror også at min mc fandt ud af den
skulle lystre i 90 graders kurver med lidt for høj hastighed.. Shit.. det
skal jeg prøve igen.. det var hammer fedt... Nå men nu til det mere
alvorlige... Turen hjem gik indtil koldong af nogle små veje.. og i en
overhalning af en personbil hørte jeg en skummel lyd fra min kæde.. Shit hva
nu tænker jeg... jeg stopper for at tjekke kæden.. Argh.... Samleledet var
defekt.... der var KUN den ene side tilbage på leddet.. ergo.. havde jeg
fyret op for cyklen kunne leddet ha knækket og helvedet var brudt løs.. jeg
ville ikke risikere at trille videre og jeg holdte på en tankstation i 1
time og ventede på Danskredningstjeneste som gav den bedste service hjem til
Lille Aalborg.. Chaufføren var en herlig gut og takkede for turen og priste
mg hellig med at jeg var dækket af en service.. falck soim jeg oxo ringede
til sagde at deres abb. ikke dækkede den slags skader... SÅ 375 kr. er godt
givet ud til Redningstjenesten...

Hygge herfra...

PS. er der nogle der ligger inde med et led med lås... skulle gerne på
job i aften..Mail me please....

Aalborg Niels

Fra : Armand

Dato : 13-05-01 18:25

Niels Poulsen <niels_poulsen@mailme.dk> skrev i en

> [...]
jeg
> fyret op for cyklen kunne leddet ha knækket og helvedet var brudt

Tillykke med at du indebærer tilstrækkelig med finfølelse til at kunne
fornemme en begivenhed, der kunne have kostet dig tusindvis af $$!!

Det ville være rart for hjælpe-beredne kædeléds-ejere at vide hvilken
kædestørrelse eller hvilken model at det drejer sig om :-/

--
Armand.