Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
En Guldsmed
Fra : Kispus

Dato : 25-09-04 19:52

Tog dette billede i går d.24/9 af en guldsmed på en halmballe.
Kamera: Kodak CX 4300, 3.2 Mp.
Hilsen John
Kan ses her:

Fra : Pico

Dato : 25-09-04 22:02

Kispus wrote:
> Tog dette billede i går d.24/9 af en guldsmed på en halmballe.
> Kamera: Kodak CX 4300, 3.2 Mp.
> Hilsen John
> Kan ses her:

Flot fyr, men jeg synes baggrunden er for påtrængende.
Prøv at se en jeg tog for nogle uger siden:

Kamera Sony DSC-V1.

I må gerne komme med komentarere, jeg er lytter øre og øjne.
Pico

Fra : Kispus

Dato : 25-09-04 22:28

"Pico"
> [...]
> Prøv at se en jeg tog for nogle uger siden:

> Kamera Sony DSC-V1.
>
> I må gerne komme med komentarere, jeg er lytter øre og øjne.

Nu kunne jeg jo ikke bé den om at sætte sig et andet sted, og
jeg kan ikke styre blænden og da den sidder på en halmballe,
ja så er der ikke meget at gøre.
Jeg syntes selv at billedet er fint når man tænker på at det er et
billigt kamera.
(underligt, men jeg kan ikke se mit eget indlæg)
John

Fra : Morten Wartou

Dato : 25-09-04 22:38

Kispus wrote:
> "Pico"
> Nu kunne jeg jo ikke bé den om at sætte sig et andet sted, og

Nej, du kunne ikke bede den om at sætte sig et andet sted, men du kunne
vente på at den gjorde det. Det er det naturfotografering handler om - at
vente på den rette situation. Det kræver en fandens masse tålmodighed - se
på m@x' billeder, den mand må sidde i evigheder og vente på at fuglene
flyver (eller har han mon en luftbøsse med? :).

Med venlig hilsen,

Morten Wartou

Fra : Kispus

Dato : 25-09-04 22:34

"Pico" > news:4155d9bd$0$227$edfadb0f@dread16.news.tele.dk

> Kamera Sony DSC-V1.
>
> I må gerne komme med komentarere, jeg er lytter øre og øjne.
> --
> Med venlig hilsen
> Pico

Glemte at kommentere dine fotos.
De er bestemt gode, dog syntes jeg at der er for meget "drøn" på,
de måtte gerne være en anelse mere afdæmpet for min skyld.
John

Fra : Pico

Dato : 25-09-04 22:50

Kispus wrote:
> [...]
> De er bestemt gode, dog syntes jeg at der er for meget "drøn" på,
> de måtte gerne være en anelse mere afdæmpet for min skyld.

Jeg har prøvet med og uden "drøn" på, kom til det resultat at det
gjorde sig bedst med, muligvis på grund af at farverne på baggrunden
er ret lig smeden.
Pico

Fra : [HCS] 4000

Dato : 26-09-04 08:13

Flot bilede af guldsmeden. Men som andre har skrevet, er baggrunden noget
forvirrende. Det er svært, da man jo ikke selv er herre over hvor 'dyret'
vil sætte sig - tålmodighed er en dyd.
--
hilsen Hans

homepage: www.fotofritid.dk
*Coppermine Photo Gallery*

* www.pbase.com/hcstune *

Fra : thomas schreiber \(8~

Dato : 26-09-04 17:22

"Kispus" <kispus@despammed.com> wrote in message
> Tog dette billede i går d.24/9 af en guldsmed på en halmballe.
> Kamera: Kodak CX 4300, 3.2 Mp.
> Hilsen John
> Kan ses her:

Ufedt at poste billeder i en binær gruppe, da ikke alle har adgang til disse
grupper.

--
På forhånd tak
Thomas Schreiber

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 26-09-04 18:17

"thomas schreiber (8200)" <NOSPAMg4@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Ufedt at poste billeder i en binær gruppe, da ikke alle har adgang til
> [...]
++++++++++++++++++++

Hej Thomas.

Hvis man ikke har nogen hjemmeside, hvor skal de så postes?

--
Mvh. Jørgen Nielsen.
jorgenbs@nomorespamnielsen.tdcadsl.dk

Fra : thomas schreiber \(8~

Dato : 26-09-04 18:39

> Hej Thomas.
>
> Hvis man ikke har nogen hjemmeside, hvor skal de så postes?

> [...]

Alle kan oprette en side på fotokritik. Ellers er der et hav af andre gratis
muligheder på nettet.

--
På forhånd tak
Thomas Schreiber

Fra : Kispus

Dato : 26-09-04 19:19

> "thomas schreiber skrev i en meddelelse

Det kan godt være du syntes der er "ufedt", men "alle" har heller ikke
adgang til f.eks. div. tv-kanaler, sådan er det bare.
Jeg henvender mig til dem der kan se mit billede i Binaer,
og er der nogle der ikke kan se billedet, så er det bare ærgerligt,
men egentligt er det jo heller ikke så vigtigt -vel ?
Jeg tog bare et billede som jeg syntes jeg slap heldig fra,
og det ville jeg blot vise i Binaer.
Det kan da ikke være rigtigt, at os der bare bruger OE og ikke
bruger specielle reader, skal kritiseres for det -vel ?
(Og det hænder faktisk ret ofte i div. grupper !)
Venlig hilsen
John

Fra : Deaster

Dato : 26-09-04 19:34

Kispus wrote:

> [...]
> bruger specielle reader, skal kritiseres for det -vel ?
> (Og det hænder faktisk ret ofte i div. grupper !)

Hvad i alverden har OE med de binære grupper at gøre ?

--
Deaster
"War is God's way of teaching

Fra : Kispus

Dato : 26-09-04 19:50

"Deaster" skrev i en meddelelse
> Hvad i alverden har OE med de binære grupper at gøre ?

Jeg fortæller bare at jeg bruger OE og NG via TDC, men straks
skal du spille "Kong Smart" !!
Det er jo ikke alle der er lige så dygtige som dig.
Venlig hilsen
John

Fra : Deaster

Dato : 26-09-04 20:25

Kispus wrote:

> "Deaster" skrev i en meddelelse
>
> Jeg fortæller bare at jeg bruger OE og NG via TDC, men straks
> skal du spille "Kong Smart" !!

Nææ, de har bare intet som helst med hinanden at gøre.

> Det er jo ikke alle der er lige så dygtige som dig.

Det er muligt.

--
Deaster
"War is God's way of teaching

Fra : thomas schreiber \(8~

Dato : 27-09-04 18:57

> [...]
> bruger specielle reader, skal kritiseres for det -vel ?
> (Og det hænder faktisk ret ofte i div. grupper !)

*suk*

Fra : Niels

Dato : 26-09-04 19:45

thomas schreiber (8200) wrote:
> "Kispus" <kispus@despammed.com> wrote in message

> Ufedt at poste billeder i en binær gruppe, da ikke alle har adgang til disse
> grupper.

Hvis det er fordi din udbyder ikke har nyhedsgrupper, findes der flere
gratis servere man kan logge på, de er dog ikke altid lige stabile. Men
jeg klarer mig nu fint med news.iha.dk, som har dk.binaer.

Mvh. Niels

Fra : Deaster

Dato : 26-09-04 20:27

Niels wrote:

> [...]
> flere gratis servere man kan logge på, de er dog ikke altid lige
> stabile. Men jeg klarer mig nu fint med news.iha.dk, som har

Hmm, prøvede lige en gang, den har da ikke engang dk.* grupperne eller ?

--
Deaster
"War is God's way of teaching