Køb af stempel
Fra : Casper Bang

Dato : 25-09-04 16:34

Hej,

Jeg har søgt på google, uden held, så forsøger mig i stedet her.

Hvor kan jeg købe stempler, ala dem som bruges på diskoteker (som gæsterne
bliver stemplet på hånden med)?
Det skal bruges af festudvalget på en skole, så der kan holdes styr på hvem
der har betalt for indgangen.

Jeg håber i kan hjælpe.
MVH
Casper Bang

Fra : Holst

Dato : 25-09-04 16:52

Casper Bang wrote:

> [...]
> bliver stemplet på hånden med)?
> Det skal bruges af festudvalget på en skole, så der kan holdes styr på hvem

Ellers kan din lokale boghandler helt sikkert.

Fra : Allan Soerensen

Dato : 25-09-04 16:55

"Casper Bang" <webmaster_fjerndette@fjerndette_secretsofwar.net> skrev i en
meddelelse news:41558fe4$0$141$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> [...]
> bliver stemplet på hånden med)?
> Det skal bruges af festudvalget på en skole, så der kan holdes styr på

Det kan du her http://www.multiteknik.dk/index.php?id=2
Jeg vil gætte på at du ikke skal bruge et tællesystem, så du kan nøjes med
UV farve http://www.multiteknik.dk/index.php?id=4 og et simpelt
gummistempel, som du kan få lavet gravør (kan også bestilles i en
kontorforsyning).

Fra : Casper Bang

Dato : 25-09-04 18:29

> [...]
> UV farve http://www.multiteknik.dk/index.php?id=4 og et simpelt
> gummistempel, som du kan få lavet gravør (kan også bestilles i en

Hmm, ja dét glemte jeg at nævne.
Det skal helst ikke være til UV-lys, da det kun gør det mere besværligt
(lamper etc...).
Noget farvet blæk af en art, som ikke forsvinder uden videre første gang man
vasker hænder.

Jeg står ikke lige for at skulle købe det, så leder efter priser på det, som
jeg kan tage med på næste møde.

Tak!

Fra : Allan Soerensen

Dato : 25-09-04 20:27

"Casper Bang" <webmaster_fjerndette@fjerndette_secretsofwar.net> skrev i en
meddelelse news:4155aaca$0$151$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> [...]
> (lamper etc...).
> Noget farvet blæk af en art, som ikke forsvinder uden videre første gang

Det er ikke særlig let at se i den dunkle belysning der er på et
diskoteker/fest. Netop derfor anvender man UV farve som er flourecerende når
det bliver belyst med selv en lille UV-lampe

Anvend dog et almindeligt stempel med en standard farvepude, hvis det bare
skal være helt simpelt. Det har været anvendt helt tilbage fra dengang jeg
selv gik til gymnasiefester.

Fra : Casper Bang

Dato : 26-09-04 10:03

> Det er ikke særlig let at se i den dunkle belysning der er på et
> diskoteker/fest. Netop derfor anvender man UV farve som er flourecerende
> når det bliver belyst med selv en lille UV-lampe

Ja, ok - good point...
Men mon ikke en normal lommelygte kan lyse et normalt stempel op...

> Anvend dog et almindeligt stempel med en standard farvepude, hvis det bare
> skal være helt simpelt. Det har været anvendt helt tilbage fra dengang jeg
> selv gik til gymnasiefester.

Jeg prøvede det kontorstempel jeg har her, men det ser ikke ud til at være
vandafvisende...
Hvor ville i købe et sådant stempel+favepude? Er bog&idé for eksempel ca.
lige så billigt som alle andre steder?

Tak for hjælpen :)