Se min nye Xantia ;)
Fra : Michael Petersen

Dato : 25-09-04 15:37

Hej i gruppen.

Som ny glad ejer af min bil, vil jeg lige vove at vise den lidt frem ;)
Det er en Xantia, som jeg (måske underligt nok) altid har været forelsket i.

Se nærmere på denne side, jeg netop har lavet:
http://www.mpetersen.dk/bil/bil.htm

Hvad synes Bil-geni'erne ?

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 25-09-04 18:53

Jeg er ikke noget bilgeni, men vil bare sige at jeg synes at du har god
smag, og har købt en fornuftig og flot bil - hvis prisen altså har været
rigtig !
Tillykke med den herfra
mvh

Andreas M. Hansen

Fra : Ole Jeppesen

Dato : 25-09-04 19:18

> Hvad synes Bil-geni'erne ?

Tillykke med bilen. Har selv en magen til og er meget glad for den. Så det
håber jeg også du blir.

Ole

Fra : Michael Petersen

Dato : 25-09-04 20:43

Takker, jeg er også meget glad for den.
....jeg gav 85.000 for den.

UPS, den er dog ikke helt fra '98, men den er fra 11/97 - altså November
1997.

Fra : Peter

Dato : 26-09-04 07:21

"Michael Petersen" <michael@mpetersen.dk> skrev i en meddelelse
> Takker, jeg er også meget glad for den.
> ...jeg gav 85.000 for den.

Til lykke med Citrobangen.

Det er jo en stor, billig og komfortabel vogn. Du skal bare huske at få
serviceret affjedringen - så forbliver den svævende

/Peter

Fra : Peter

Dato : 26-09-04 07:25

> [...]
> i.
>
> Se nærmere på denne side, jeg netop har lavet:

Når du bliver træt af dine lygte-spulere/sprinkler-sjov så er det muligt at
slå skidtet fra ved at fjerne et relæ.

Men det kommer nok

/Peter

--
http://www.grauslund.com

Fra : Lars L. Hansen

Dato : 26-09-04 22:07

Peter wrote:

> Når du bliver træt af dine lygte-spulere/sprinkler-sjov så er det muligt at
> slå skidtet fra ved at fjerne et relæ.
>
> Men det kommer nok

Hvad skulle der være galt med lygtevaskerne?

Mvh.

Fra : Peter

Dato : 27-09-04 06:47

"Lars L. Hansen" <hop_i_havet@hotmail.com> skrev i en meddelelse

[klip]

> Hvad skulle der være galt med lygtevaskerne?

Ingen ting - de bruger bare utrolig meget sprinklervæske.

/Peter

--
http://www.grauslund.com

Fra : mikkel paulsen

Dato : 27-09-04 21:59

"Peter" <pgc@FJERNDETTEnospam.dk> wrote in message news:<4157a96c$0$234$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>...
> "Lars L. Hansen" <hop_i_havet@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>
> [klip]

> Ingen ting - de bruger bare utrolig meget sprinklervæske.
>
> /Peter

har aldrig forstået hvorfor folk køber franske biler, de er jo lavet
af pap!!

kender en Citron forhandler og han har selv indrømmet at de er
latterligt ringe, han kører selv rundt i en gammel mercedes fra
80'erne.

Fra : Peter Juul

Dato : 28-09-04 19:36

"mikkel paulsen" skrev

> har aldrig forstået hvorfor folk køber franske biler, de er jo lavet
> af pap!!

Og jeg har aldrig forstået folk, der hager sig fast i fordomme, uden at
have noget at hænge deres hat på.....

Jeg kørte Xantia i næsten 6 år uden problemer overhovedet, bortset fra et
gearkasseskift, der beroede på en fejl 40......

Kører nu Renault, og kunne ikke tænke mig andet end franske biler fremover
til privat brug. I familien kører flere Renault, Peugeot og Citroën, og alle
er glade og tilfredse...

> kender en Citron forhandler og han har selv indrømmet at de er
> latterligt ringe, han kører selv rundt i en gammel mercedes fra
> 80'erne.

Ku' vi ikke få et navn ?? Jeg vil da nødigt handle hos en forhandler, der
ikke kan stå inde for sit eget produkt

VenHils
Peter
(Der stadig kan få smil på læben over sit fædrende ophavs R16 fra '73...)