I Danmark er dyresex rent faktisk ikke ulo~
Fra : Steen Johansen

Dato : 25-09-04 06:44

>I Danmark er dyresex rent faktisk ikke ulovligt.
>
> Det vil May-britt Grundahl-Hansen gøre noget ved... Hun har derfor
startedet en underskriftindsamling, hvor underskrifterne vil blive sendt til
justitsministeren, når antallet har rundet de 20.000 stk.

> May-britt Grundahl-Hansen skriver:
>
> Quote: Jeg elsker dyr og ønsker at give dem en tryg hverdag. Vil I hjælpe
mig? Det tager kun 30sek af dit liv Efter de seneste mange måneders grusomme
historier i dagspressen begyndte jeg at researche på nettet og fandt til min
gru en masse grumme hjemmesider, historier og billeder af folk der
mishandler og eller dyrker sex med dyr (deres hund, hest, kat etc.) I
Danmark er det nemlig LOVLIGT! Jeg har været i kontakt med Dyrenes
beskyttelse, diverse dyrlæger landet over for at høre nærmere om denne sag
og senest justitsministeriet for at informere dem om, at jeg ikke længere
vil finde mig i at vi tillader denne slags dyremishandling i Danmark anno
2004! Da ikke andre tør røre ved denne sag, har jeg personligt startet en
underskriftindsamling i håb om at åbne øjnene på Justitsminister Lene
Espersen.

>Hvis I vil bruge et halvt minut på lige at skrive jeres navn her på denne
online indsamling: http://www.may-britt.dk/, vil jeg være jer evigt
taknemmelig.

Fra : Bj@arne

Dato : 25-09-04 13:41

Fra : Jimmy

Dato : 25-09-04 16:17

> [...]
> en
> underskriftindsamling i håb om at åbne øjnene på Justitsminister Lene

Hvis vi skal forbyde dyresex, hvordan skal min hund så nogeninde få
hvalpe? ;)

Fra : Bj@arne

Dato : 25-09-04 18:01

Humor er den bedste medicin... LOL

Fra : PerX ...

Dato : 26-09-04 14:08

In article <41558c03$0$278$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>, J-
man@microsoft.com says...

> Hvis vi skal forbyde dyresex, hvordan skal min hund så nogeninde få
> hvalpe? ;)

Men der er store jobskabelses muligheder, tænk på hvor mange mennesker
vi skal bruge til at gå rundt og holde øje med at dyrene holder poterne
for sig selv? :)

Fra : Corax

Dato : 29-09-04 19:52

"Jimmy" <J-man@microsoft.com> wrote in message

[...]

> Hvis vi skal forbyde dyresex, hvordan skal min hund så nogeninde få
> hvalpe? ;)

Hey, der er da værre problemer at tænke på... F.eks. bliver Discovery vel
til en x-rated kanal, billeder af nøgne dyr bliver forbudt, og folk der
køber nittehalsbånd til deres hunde bliver mistænkt for at tænde på at se
vuffer i SM tøj.

- Corax

Fra : Jimmy

Dato : 29-09-04 21:04

"Corax" <amina@blazingangles-nospam.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> vel til en x-rated kanal, billeder af nøgne dyr bliver forbudt, og
> folk der køber nittehalsbånd til deres hunde bliver mistænkt for at

Og heste i seletøj... mon håndjern følger med?

/J.

Fra : Lars Hansen

Dato : 30-09-04 08:10

"Jimmy" <J-man@microsoft.com> skrev i en meddelelse

> Hvis vi skal forbyde dyresex, hvordan skal min hund så nogeninde få
> hvalpe? ;)

Her er et eksempel på hvor grusomt dyresex kan være:

Det må straks forbydes!

Lars

Fra : Jimmy

Dato : 30-09-04 08:47

"Lars Hansen" <larzimanfjerndette@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Her er et eksempel på hvor grusomt dyresex kan være:

> Det må straks forbydes!

Efter at have deltaget i dk.politik.indvandring over en længere periode,
synes jeg at kunne ane en analogi. ;)

/J.

Fra : Lasse Madsen

Dato : 26-09-04 19:12

Denne gruppe er ikke ment for indlæg som dette..

Tjek dk.opslag istedet...

/madsen

Fra : Bj@arne

Dato : 27-09-04 10:09

hmmm Ja det måtte jo komme. Jeg synes nu at hvis der af og til kommer et
indlæg som ikke nødvendigvis hører til i gruppen gør det sjovere at deltage
i den. Det er nu ikke fordi der sker det helt store i dk opslag.
Desuden mener jeg jo at diskussionen (eller hvad man skal kalde denne
tråd) Drejer sig om for eller imod at mennesker dyrker sex med dyr.