Elektronisk selvopfyldende malerrulle ?
Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 24-09-04 11:14

Hej NG.

Hvis man står overfor at skulle male et helt hus (ca. 190 kvm), både lofter
og vægge, vil man få glæde af en sådan:

http://makeashorterlink.com/?I63742D59

--
mvh/rg. Christian
"Our enemies are innovative and resourceful, and so are we. They never stop

Fra : Peter C:\\>

Dato : 24-09-04 15:47

> Hej NG.
>
> Hvis man står overfor at skulle male et helt hus (ca. 190 kvm), både
> [...]

Jeg tillader mig at tvivle kraftigt. Der er lige lovlig meget
"TV-Shop-vidundermaskine" over den.
HVIS den virkelig var sådan en revolution, kan det undre at proffessionelle
malere ikke forlængst har taget den til sig.
Jeg så en test af vidundermalegrej engang, og det tog længere tid at
klargøre, var ikke hurtigere i brug, og tog meeeeget længere tid at rengøre.

Summasumarum
Tomlen nedaf herfra !

--
MVH Peter C:\
- - -

Fra : Inger Pedersen

Dato : 24-09-04 15:59

"Peter C:\>" <pede_71@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg tillader mig at tvivle kraftigt. Der er lige lovlig meget
> "TV-Shop-vidundermaskine" over den.

Jamen jøsses dog -
Jeg troede, det var et indlæg, der ved en fejl var havnet her i stedet for
dk.snak.vittigheder...

Hilsen Inger