Andet multimedie
bentjuul 3670
Manglende Fonte..
Fra : Gvir

Dato : 13-05-01 11:36

Jeg har fået smidt nogen ret vigtige fonte væk, så måske er der en der kan
hjælpe mig..
Her kommer de..
Amerigo BT Bold
Brush455 BT Normal
CastleT Normal
Geometr706Md- Normal
Aldine401 BT
AuroraBdCn
BakerSignet
BauerBodini BlkCn
Futura Lt
IowanOldST
Swis721
Humnast777 Bt Bold
Square721 Cn

På forhånd tak for hjælpen..
MVH Bjarne.. (p.s ikke min computer jeg sidder ved.)

Fra : Kurt Brixen

Dato : 13-05-01 14:24

On Sun, 13 May 2001 12:36:21 +0200, "Gvir" <gvir@mailme.dk> wrote:

>Jeg har fået smidt nogen ret vigtige fonte væk, så måske er der en der kan
> [...]

På nær et par stykker er det Bitstream fonte, og de er på deres 500
fonts cd. De må kunne installeres igen derfra. Ellers kan den købes
hos bl.a. Ravenholm.

Kurt Brixen

Fra : tryksen

Dato : 26-05-01 17:27

"Gvir" skrev d. 13-05-01 11:36 dette indlæg :
> [...]
> CastleT Normal
> Geometr706Md- Normal
> Aldine401 BT
> AuroraBdCn
> BakerSignet
> BauerBodini BlkCn
> Futura Lt
> IowanOldST
> Swis721
> Humnast777 Bt Bold
> Square721 Cn
>
> På forhånd tak for hjælpen..
> MVH Bjarne.. (p.s ikke min computer jeg sidder ved.)
>

> For mig at se ligger alle fontene på Corel Draw vers. 8 - 9 eller 10
Mvh.
Tryksen

http://www.kandu.dk/