Guns 'N' Roses aflyser Roskilde...
Fra : Jesper Hansen

Dato : 13-05-01 11:22

Læs mere på www.g.dk

Fra : Rasmus

Dato : 13-05-01 19:21

"Jesper Hansen" <Noel@post6.tele.dk> wrote in message
news:9dln7e$is1$1@sunsite.dk...
> Læs mere på www.g.dk

Ja det skulle da ikke undre mig.
dem havde jeg ellers glædet mig til at høre

men det er jo heller ikke for sjov de er verdens dårligste liveband.

Mvh. Rasmus

Fra : Martin

Dato : 13-05-01 20:49

Næ, det er typisk dem, men denne gang skulle undskylningen vist være i
orden...
/Martin

Fra : Peter G.

Dato : 13-05-01 21:41

"Martin" <helbo@webhiker.dk> wrote in message
> Næ, det er typisk dem, men denne gang skulle undskylningen vist være i
> orden...
> /Martin

Undskyldningen i orden? Interne blødninger? Hvad fanden er det for en gang
barnligt pjat? Hvis de ikke kommer herover skal jeg sørge for at han får så
mange eksterne blødninger at han helt glemmer de interne

Men okay. Så må vi jo bare have dem erstattet af et af mine ynglingsbands.
Og eftersom de er canadiske og ukendte i Europa, er de sikkert billige at få
herover

http://www.matthewgoodband.com

(På den anden side skal de vist spille koncert i de dage, så det er vist
ikke helt nemt at få fat i dem. Damn)

--
M.v.h. / Kind regards, Peter
"You Are The Only One I'll Miss,

Fra : Lasse Stig Thomsen

Dato : 13-05-01 21:42

> men det er jo heller ikke for sjov de er verdens dårligste liveband.

Jeg har hørt dem live flere gange, inden alle de dejlige gutter skred,
kender ikke det nye band, men det jeg har hørt har der været super "smukt"

MVH: Lasse Stig Thomsen
www.retel.dk

Fra : Sylte

Dato : 15-05-01 09:36

Hvorfor er roskilde festival så tunge i røven???? På den officielle
hjemmeside står der

Rygterne er mange om, at Guns N' Roses har aflyst deres Europatur i
juni-juli - herunder deres Roskildejob den 28. juni. Årsagen skulle være, at
guitaristen Buckethead akut er indlagt på sygehus. Hverken fra agent eller
management har Roskilde Festival modtaget besked om aflysningen - men har
naturligvis spurgt hvad den officielle melding er. Det svar afventes.

Nu må de sgu snart tage sig sammen.... programmet i år er allerede totalt
tamt Jeg tror sgu snart, jeg konvertere til midtfyns

Fra : Michael Petersen

Dato : 15-05-01 15:13

Hov hov... Tal pænt.
Jeg må sgu indrømme at Running Noses ikke var det som trak mig til Roskilde.
Det er mere forventingen om alle de små bands som jeg ikke rigtig kender
endnu og som næsten altid overrasker mere en de store etablerede navne.

mvh

Michael

Sylte <Sylte_@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9dqpos$lhl$1@sunsite.dk...

Fra : Michael Petersen

Dato : 16-05-01 12:24

Hov hov... Tal pænt.

Fra : Michael Petersen

Dato : 16-05-01 12:58

Fra : Rasmus

Dato : 15-05-01 22:45

"Lasse Stig Thomsen" <lasse@tt-trading(spam).dk> wrote in message

> Jeg har hørt dem live flere gange, inden alle de dejlige gutter skred,
> kender ikke det nye band, men det jeg har hørt har der været super "smukt"

ja de er sikkert meget fede når de først kommer igang.
men jeg syntes bare man har hørt om så mange dårlige oplevelser. deres tur
sammen med Metallica var var det i 93-94? var ikke ligefrem nogen dans på
roser. og da de var i københavn, var det ikke der de kom 2 timer for sent,
og kun spillede 3 kvarter?

men jeg ville rigtig gærne have hørt dem, jeg fik desværre aldrig hørt dem
med Slash, Duff, Matt og de gamle røder.

Mvh. Rasmus

Fra : Anders Riis

Dato : 16-05-01 07:14

Rasmus wrote:

> [...]
> roser. og da de var i københavn, var det ikke der de kom 2 timer for sent,

Da GNR spillede på Gentofte Stadion i 1993 varede koncerten i hvert fald over
1,5 time!

Mvh
Anders

Fra : Lars E.f. Sommer

Dato : 16-05-01 10:36

Rasmus <razer@vip.cybercity.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9ds83d$ghu$1@news.cybercity.dk...

> [...]
> roser. og da de var i københavn, var det ikke der de kom 2 timer for sent,

Koncerten i Forum i '91 var totalt superfed og står den dag i dag som en af
de fedeste koncerter jeg har oplevet... Den blev dog afbrudt for en kortere
bemærkning (læs: en halv time), da en eller anden smed noget fyrværkeri, og
Axl tændte totalt af... Det var midt i "Sweet Child O' Mine".

I øvrigt varmede Skid Row op! Hvad fa'en blev der nogensinde af dem? De
lavede ellers en rigtig fed og sej skive "Slave To The Grind"!!

Lars.