Oralsex
Fra : Peter

Dato : 23-09-04 20:59

Hej Piger,

Jeg er glad for sex med min kæreste bortset fra én ting - jeg elsker
oralsex - og at slikke - slikker gerne min kæreste så meget hun har lyst -
det tænder mig meget at se hende få orgasme, som hun nemt gør når jeg
slikker hende. Jeg føler en tilfredshed ved at tilfredsstille hende, hvis I
forstår? Hun gider desværre ikke slikke mig - og jeg er meget renlig. Vi har
snakket om det mange gange, og hun ved at jeg elsker at blive slikket, og
savner det meget - men hun gider stadig ikke - hun siger ting som "det er
kedeligt" samt "jeg har ikke noget imod det, men får ondt i kæberne..". Hun
ved også godt at jeg ikke kunne drømme om at komme i munden på hende, når
hun ikke har lyst, men hun gider ikke alligevel.

Hvordan lyder det i jeres ører? Er jeg urimelig - er hun urimelig?- Jeg vil
selvfølgelig ikke tvinge hende til noget hun ikke har lyst til, men jeg
savner det virkelig, virkeligt meget.

Den ulykkelige

Fra : Heinrich

Dato : 23-09-04 21:25

x-no-archive: yes

Peter wrote:

> Hej Piger,

Jeg var ikke en pige sidst, jeg tjekkede det, men jeg kommenterer alligevel.

> [...]
> ved også godt at jeg ikke kunne drømme om at komme i munden på hende, når
> hun ikke har lyst, men hun gider ikke alligevel.

Accepter det. Endvidere er oralsex jo en perversitet, ligesom analsex er
det!

> Hvordan lyder det i jeres ører? Er jeg urimelig - er hun urimelig?- Jeg vil
> selvfølgelig ikke tvinge hende til noget hun ikke har lyst til, men jeg
> savner det virkelig, virkeligt meget.

Jeg har aldrig selv dyrket sex og jeg har lært at leve uden. At undvære
oralsex burde ikke være et stort problem. Jeg synes faktisk, at du er
urimelig. Elsker du egentlig din kæreste eller handler forholdet kun om
sex for dig?
Kan du ikke nøjes med et platonisk forhold?

Fra : vadmand

Dato : 23-09-04 22:56

"Heinrich" <heinrich_dkSLETDETTE@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> sex for dig?
> Kan du ikke nøjes med et platonisk forhold?

Når du skifter navn hele tiden, er det så, for at vi skal tro, der er mange
som dig?

Per V.

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 23-09-04 21:26

On Thu, 23 Sep 2004 21:58:36 +0200, "Peter" <kenneth229@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>selvfølgelig ikke tvinge hende til noget hun ikke har lyst til, men jeg

Kender situationen. Min X-kæreste og nu bolleveninde har det på samme
måde. Jeg har så valgt at respektere det og nævner det ikke mere for
hende og nyder bare at slikke hende.

Men hendes grund til at hun ikke kan gøre er at hun får kvalme når at
hun skal have noget i munden længere tid af gangen.
Flemming Jacobsen

Fra : Peter

Dato : 24-09-04 11:03

Tak for de mange indlæg - vil lige kommentere nogle af dem:

Paul:
Tak for rådet med ikke at presse hende til det - det har jeg aldrig gjort,
og vil heller aldrig gøre. Nævner bare for hende at jeg nyder det meget og
ville sætte meget pris på det.

Mette:
Du lyder som en pige efter mit hovede - du kalder hende lidt små-egoistisk,
og det er faktisk nok sådan jeg føler det, da jeg meget gerne gør det for
hende, og hun nyder det - men jeg hører, at hun ikke "gider" gøre det for
mig. En lille bi-oplysning til de folk som måske kan synes at jeg er meget
streng nu, er at ofte når hun er kommet, så mister hun lysten til at jeg
bliver færdig... - er det ikke egoistisk? Flere af mine gamle kærester og
jeg selv sætter meget pris på at gøre noget for min egen kæreste - høre
hende blive ophisset og komme - og så kunne jeg ikke drømme om at tænke på
om det er egoistisk eller ej...

Sabina:
Jeg ved ikke hvilken planet du er fra, men jeg blev meget provokeret af dit
brev. Det lyder så du tror alle mænd er hensynsløse, beskidte svin. - ? -
havd synes I andre om hendes brev? - du kunne ikke være længe fra
sandheden - jeg er ked af hvis dit mandesyn er dannet ud fra dine personlige
erfaringer.

"jeg forstår ;)
men lige en ting...... oplever hun DIG få orgasme og nyde det, eller bider
du det i dig og stønner bare en lille smule?"

- Kommentar - Jeg ligger IKKE skjul på at jeg nyder det, når hun slikker
mig - men det er svært at nyde det fuldt ud, hvis hun ligner én som keder
sig af helvede til. Så vil jeg hellere stoppe øjeblikkeligt!

""meget renlig" er mange ting.... man kan sagtens være "meget renlig" og
samtidig dufte anderledes i de regioner.... vasker du dig inden sex, og her
mener jeg HELE området, også bagtil? det kunne jo være at hun tænkte det,
men bare ikke ville såre dig ved at sige at det ikke er så voldsomt
lækkert....."

- Når jeg siger meget renlig, så mener jeg meget renlig - hvilke mænd har du
været sammen med?? - Jeg vil ikke selv slikkes hvis jeg ikke ved at jeg er
100% ren, går oftest i bad inden jeg forventer en mulighed for ovenstående -
så ja, jeg er 100% ren

"man FÅR faktisk ondt i kæberne, hvis man ikke liiige finder ud af at
hænderne også kan/skal bruges*G* og med hensyn til at det er kedeligt, så
kan det faktisk være kedeligt når man er uerfaren på det område, og især
hvis man kun skal yde.... en 69'er med hende øverst er en god måde at give
hende muligheden, i et lidt mindre "kedeligt" regi.....
har du overvejet at prøve at fortælle hende præcist hvad det er du forventer
af et blowjob.... altså hvor langt ned i halsen, om den skal være i munden
hele tiden, eller om hun gerne må holde pauser hvor hun bruger hænderne i
stedet og sådan.... når man er lidt uerfaren er man tilbøjelig til at tro at
kalorius skal være imellem kæberne hele tiden, og det er jo ikke tilfældet
;)
når hun siger det er kedeligt, kan det jo evt også skyldes at du måske ikke
viser lyst helt så meget som hun.... har du overvejet at "verbalisere" lidt
undervejs... nydelyde og fortælle hende at det er lækkert? det er ikke
sikkert hun bryder sig om det*G* men det KUNNE jo være at det var en
mulighed for at vise hende at du bestemt ikke synes det er kedeligt*G*
"

- Verbaliser skam meget.... har prøvet 69'er flere gange for at gøre det
lidt mere spændende, men når jeg kommer i gang med hende, så gider hun ikke
slikke mig imens, og nyder det bare selv.... snøft
Angående pre-cum er jeg opmærksom på problemet, har vand osv ved sengen. Hun
har tidligere smagt på "sagerne" og siger det ikke er noget problem for
hende - hun drikker bare vand til... og hun lyder skam ærlig nok...

For mig at se, lyder alt dette har som hun bare er ekstremt fokuseret på sin
egen nydelse på bekostning af mig, og det forstår jeg slet ikke. Jeg slikker
meget gerne hende - også selvom hun måske ikke er 100% ren - forbi vi er
kærester, så nyder jeg at kunne give hende nydelse - det er den følelse jeg
ikke forstår, at hun ikke også her...? - Forstår I det - eller er det stadig
mig som er idiot og beskidt som jeg fløer Sabrina antyder?? Jeg tror at
Mette ramte hovedet på sømmet mht mine følelser angående dette....

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 24-09-04 11:31

Peter wrote:
> Sabina:
> Jeg ved ikke hvilken planet du er fra, men jeg blev meget provokeret
> af dit brev.

jeg er da ked af at du blev provokeret, det var bestemt ikke meningen.....
jo... måske lidt*G* men kun provokation til at tænke lidt længere end dine
egne ønsker og behov...

> [...]
> længe fra
> sandheden - jeg er ked af hvis dit mandesyn er dannet ud fra dine

det handler ikke om "mandesyn" fra mine personlige erfaringer, men om hvad
kvinder snakker om når mænd ikke er til stede ;)
og om jeg er langt fra sandheden er i og for sig irelevant, det der er
relevant er sådan set dine egne tanker om emnerne...... hvis du kan udelukke
alt jeg har skrevet, så skal jeg gerne juble og klappe begejstret i
hænderne..... for så er du en af de mænd som forstår at værdsætte en kvinde
og det værdsætter jeg ;)

> [...]
> slikker mig - men det er svært at nyde det fuldt ud, hvis hun ligner
> én som keder sig af helvede til. Så vil jeg hellere stoppe

det er jo så dit valg..... så kan du jo ikke klandre hende det, hvis hun i
virkeligheden forsøger og du ikke værdsætter det ved bare at slappe af og
nyde hvad hun gør for dig.... du kan jo altså ikke se hvad der foregår inden
i hovedet på hende, alene ud fra hendes ansigtsudtryk.... så kan du jo så
tænke lidt over denne her...
hvad er det du savner mest? blowjobbet, eller det faktum at hun skal nyde at
give dig det?

> [...]
> ved at jeg er 100% ren, går oftest i bad inden jeg forventer en
> mulighed for ovenstående - så ja, jeg er 100% ren

godt så ;)

> - Verbaliser skam meget....

rart at høre.... er ikke alle der gør det ;) mange mænd har det med at være
så optaget af kvindens nydelse og lyde at de glemmer selv at sige noget*G*

> [...]
> sengen. Hun har tidligere smagt på "sagerne" og siger det ikke er
> noget problem for hende - hun drikker bare vand til... og hun lyder

ok ;) - synes bare ikke selv vand tager smagen*G*

> [...]
> beskidt som jeg fløer Sabrina antyder?? Jeg tror at Mette ramte
> hovedet på sømmet mht mine følelser angående dette....

helt ærligt, så er du meget focuseret på hvordan du føler det.... men du kan
jo altså ikke presse dine vaner, ønsker og behov ned over hovedet på hende,
og forvente at hun har helt de samme ønsker og behov....

i er individer, og jeg synes det er fint hvis du har lyst og behov for at
vise hende at du nyder at hun nyder det....
men hun er måske bare ikke sådan... måske gør hun så andre ting for dig, som
hun ikke synes du værdsætter?

jeg synes det er en lidt barnagtig måde at gå ind til et forhold og sex
på.... altså den version hvor "lige for lige" tæller mere end at være
ligeværdige partnere, der giver hvad man har lyst til at give, uden at
forvente betaling for det....

overvej dette engang... hvorfor er dine ønsker og behov for et blowjob mere
vigtige end hendes ønske og behov om at undvære at give det?

--
Knus, Sabina

Fra : Mette

Dato : 24-09-04 13:34

"> - Verbaliser skam meget....

> rart at høre.... er ikke alle der gør det ;) mange mænd har det med at
være
> så optaget af kvindens nydelse og lyde at de glemmer selv at sige noget*G*

Ja, LOL...det der..."Umpf"...LOL...det er bare ikke helt nok, vel?

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 24-09-04 13:40

Mette wrote:
> "> - Verbaliser skam meget....

> Ja, LOL...det der..."Umpf"...LOL...det er bare ikke helt nok, vel?

nope*G* netop ;) og det er der faktisk mange mænd der ikke helt er klar
over*G* de tror at bare de leverer klatten, så ved kvinderne at de nød det
;)

--
Knus, Sabina

Fra : Mette

Dato : 24-09-04 13:33

"Peter" <kenneth229@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> streng nu, er at ofte når hun er kommet, så mister hun lysten til at jeg
> bliver færdig... - er det ikke egoistisk?

Hehe - hun lyder som én af de mange mænd, som opfører sig på samme måde. Du
ved - tre ryk og en aflevering, vende sig om på siden og snork
Det gad jeg ikke finde mig i, men hvis man elsker personen finder man sig
ofte i meget. Kvinder har haft et røvsygt sexliv i årevis, fordi de var gift
med manden og ikke ville forlade ham.
Jeg har da selv været i et forhold hvor ensidigt oralsex blev forventet,
mens han aldrig gav, fordi det var ulækkert. Jeg endte med at miste lysten
til ham helt, fordi jeg aldrig fik noget som helst ud af sex.
I dag er det heldigvis anderledes!!

Jeg tror ikke, at løsningen er at skrotte hende, men simpelthen at tale med
hende og sige, at sex ikke er en ensrettet gade og fortælle hende, hvordan
du oplever hendes afvisning, at du føler dig glemt og tilsidesat. Ingen
bebrejdelser, men fortæl hende hvad du føler omkring det....

Fra : Carsten Riis

Dato : 24-09-04 14:05

Peter wrote:

> [...]
> havd synes I andre om hendes brev? - du kunne ikke være længe fra
> sandheden - jeg er ked af hvis dit mandesyn er dannet ud fra dine personlige

Det er også meningen!

Og som Sabina siger, så er det ikke fra hendes egne erfaringer hun
"provokerer dig", men om hvad kvinder kan finde på at snakke om når der
ingen mænd er til stede.....

> Angående pre-cum er jeg opmærksom på problemet, har vand osv ved sengen. Hun
> har tidligere smagt på "sagerne" og siger det ikke er noget problem for
> hende - hun drikker bare vand til... og hun lyder skam ærlig nok...

Det var nu ikke hende der skulle drikke vand og spise frugt!

Det var skam dig!

jeg har ikke personlig erfaring af med smagen af sperm, men efter
sigende skulle den mad man har indtaget i dagene forinden have
indflydelse på hvordan spermen smager.

Vand og frugt giver - efter sigende - den mest neutrale smag.

mvh

Carsten Riis

Fra : Lasse Jensen

Dato : 24-09-04 15:50

http://sexylosers.com/167.html

--
Lasse Jensen [fafler at linuxmail dot org]

Fra : nusle nuslesen

Dato : 23-09-04 21:48

"Peter" <kenneth229@hotmail.com> skrev i en meddelelse

Hej,

> Hvordan lyder det i jeres ører?

Som om hun ikke synes specielt om at udføre oralsex.

> er hun urimelig?

Nej, det siger hende bare ikke noget.

> - Jeg vil
> selvfølgelig ikke tvinge hende til noget hun ikke har lyst til, men

Hvis du selvfølgelig ikke vil tvinge hende til noget, som hun ikke har lyst
til - så er der ikke noget "men".

Det er så simpelt.

Du kan sammenligne det med at stå i en butik og se på et par sko.

Du får at vide, at de kun fås i blå.

Hvad er så pointen i at sige, "men jeg vil have dem i grøn"?

mange hilsner

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 23-09-04 21:58

nusle nuslesen skrev:

> Du kan sammenligne det med at stå i en butik og se på et par sko.
>
> Du får at vide, at de kun fås i blå.
>
> Hvad er så pointen i at sige, "men jeg vil have dem i grøn"?

Han må altså "købe sko" i en anden forretning - er det det du mener?
*GG*

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : Peter

Dato : 23-09-04 22:10

Ja, jeg forstod heller ikke selv det med sko - synes det var noget mærkeligt
noget at sige - skal jeg så gå?? - eller mener Nusle at jeg bare har at være
taknemmelig for blå sko??

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 24-09-04 20:54

Peter skrev:

> Ja, jeg forstod heller ikke selv det med sko - synes det var noget
> mærkeligt noget at sige - skal jeg så gå?? - eller mener Nusle at jeg
> bare har at være taknemmelig for blå sko??

Jeg tror på rent dansk hun mener at når din kæreste ikke vil eller
bryder sig om det så nytter det ikke noget du efterspørger det..

Fra : Henrik B.

Dato : 23-09-04 22:14

"Martin Johansen [6000]" <visit_my@website.tuxx.dk> skrev i en meddelelse

> Han må altså "købe sko" i en anden forretning - er det det du mener?
> *GG*

*ROFL* )

M.v.h.

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 24-09-04 20:54

Fra : Paul

Dato : 23-09-04 22:25

> [...]

vil
> selvfølgelig ikke tvinge hende til noget hun ikke har lyst til, men jeg

"Det er kedeligt" og "jeg har ikke noget imod det, men får ondt i kæberne".

Spørgsmålet er egentlig hvilken type din kæreste er, og hvilken type du er,
og hvor gamle i er.
Det eneste du IKKE skal gøre, er at presse hende til noget.
Måske hun har haft nogle kedelige erfaringer med at give oralsex?
Måske hun er lidt usikker på om hun gør det rigtigt.

Den første sætning du citerer din kæreste for tyder på hun ikke rigtig
bliver ophidset af det.
Er der nogen her, som kan beskrive, hvad der er godt ved oralsex for kvinden
når hun giver det til en mand?
Måske man skal høre det fra andre, hvad spændingen er ved det?

Den anden sætning du citerer din kæreste for kunne godt tyde på hun ikke har
prøvet det særlig mange gange.
Øvelse gør mester, men kun hvis du har forståelsen og tålmodigheden.

Ellers er der vel ikke andet at gøre at undvære, hvis du mener hun er
fantastisk i alle andre aspekter, og i trods alt har andre ting i er glade
ved når det kommer til sex.

--
M.v.h.

Paul

////////////////////////////////////////////////
"Don't personalize your computer. It doesn't like it!"
"People who say you're paranoid are just part of the plot"
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\

Fra : Samsara

Dato : 26-09-04 22:36

"Paul" <paul_fra_usenet@yahoo.slettes.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
kvinden
> når hun giver det til en mand?
> Måske man skal høre det fra andre, hvad spændingen er ved det?

Jeg får ikke direkte noget ud af det, men inddirekte gør jeg.

Det er fedt at se, hvordan pikken vokser med "opgaven", at nyde hans
ansigts-
udtryk og lyde, når man gør det godt for ham.

Det er hele "arbejdet" værd

Venligst
Samsara

Fra : Paul

Dato : 26-09-04 22:47

"Samsara" <Invalid@NOSPAM.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]

> ansigts-
> udtryk og lyde, når man gør det godt for ham.

Jamen, tak for svaret.

Når man slikker en kvinde, så er det altid rart at hun smager godt.
Men, så er der naturligvis reaktionerne, de er helt klart guld værd. ;~)

--
M.v.h.

Paul

////////////////////////////////////////////////

Fra : ThomasB

Dato : 23-09-04 23:52

"Peter" <kenneth229@hotmail.com> skrev i en meddelelse
[snip kæreste der ikke gider give oralsex]

Hvad siger hun til at i laver en 69'er?

Fra : Mette

Dato : 24-09-04 06:34

> [...]

> ved også godt at jeg ikke kunne drømme om at komme i munden på hende, når
> hun ikke har lyst, men hun gider ikke alligevel.

Hmmm...jeg synes hun er lidt egoistisk. Hun vil gerne, at du ligger og
slikker hende til orgasme, men hun gider ikke slikke dig, fordi det er
kedeligt?! Naturligvis skal man ikke overskride sine egne grænser, men man
jo også vide, at når man har sex handler det ligeså meget om at give som at
modtage. Det kan godt være, at hun ikke får noget ud af at slikke dig, rent
fysisk, men belønningen ved at se dig nyde det, burde vel være fedt for
hende - også selvom hun får lidt ondt i kæberne. Jeg synes som sagt det er
lidt små-egoistisk. Man må både nyde og yde. Og istedet for at fokusere på,
hvor kedeligt hun synes det er at tilfredsstille sin kæreste, burde hun
glæde sig over, at han kan bibringe ham den yderste tilfredsstillelse.

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 24-09-04 06:58

Peter wrote:
> [...]

> Hun ved også godt at jeg ikke
> kunne drømme om at komme i munden på hende, når hun ikke har lyst,

du skal huske på at selvom du ikke kommer i munden på hende, kommer der
stadig præsperm.... og præsperm har også smag... ryger du? drikker du meget
kaffe? spiser du meget krydret mad?
alle disse ting er nemlig med til at få spermen til at smage
"underligt"..... masser af vand og frugt er hemmeligheden ;)

> Hvordan lyder det i jeres ører?

som om hun er uerfaren og/eller bare har fundet ud af at det ikke er
hende..... eller at hun bare er inde i en periode hvor hun ikke synes det er
fedt..... men det KAN altså læres ;)

> Er jeg urimelig - er hun urimelig?-

om du er urimelig kommer an på din måde at håndtere det på... hvis du
afkræver hende det, og bliver sur/muggen/surmuler når hun siger nej, så er
du urimelig.....
og om hun er urimelig, nej, egentlig ikke.... det ville jo svare lidt til at
du ikke brød dig om at slikke hende og hun gerne ville have dig til det.....
tænk også over om du ville gøre ALT hun bad dig om under sex..... vi har jo
alle forskellige grænser.... ville du feks gøre det hvis hun gerne ville
have at du skulle tisse på hende, og du absolut ikke havde lyst??

> Jeg vil selvfølgelig ikke tvinge hende til noget hun ikke har lyst
> til, men jeg savner det virkelig, virkeligt meget.

det handler jo i reglen om at i begge gør hvad i har lyst til.... du har
lyst til at slikke, det har hun ikke.... det eneste du kan gøre er at snakke
med hende om det og forsøge at gøre det så lækkert som muligt for hende (vha
ekstra renlighed, kontrol og evt lidt drikkevarer ved siden af sengen til at
"skylle" munden med) og så håbe hun lader sig overtale når hun oplever hvor
meget det betyder for dig.....
og pas så på med at falde i fælden "mer vil ha mer"..... dermed sagt, når du
først har fået et blowjob, så lad være med at blive ved med at kræve et mere
og et mere..... for det er den sikre vej til aftænding ;)

--
Knus, Sabina

Fra : Corax

Dato : 24-09-04 07:51

"Sabina Hertzum" <sabina@mandezonen.dk> wrote in message

> [...]
> alle disse ting er nemlig med til at få spermen til at smage
> "underligt"..... masser af vand og frugt er hemmeligheden ;)

Mynteolie kan også hjælpe meget på smagen, og så føles det også god på
kønsdelene. Man skal bare passe meget på ikke at bruge for meget, da det kan
gøre ondt i for store mængder, og da det tager ½ minut før man kan mærke om
man har brugt for meget! Det er klart lettest hvis man blander den rene
mynteolie op i større mængder af f.ek. mandelolie

- Corax

Fra : Per

Dato : 24-09-04 22:34

"Sabina Hertzum" <sabina@mandezonen.dk> skrev i en meddelelse

> du skal huske på at selvom du ikke kommer i munden på hende, kommer der
> stadig præsperm.... og præsperm har også smag.

--

Hey!

Hvis man har problemer med smagen af præsæd så er man godt nok sart og
snerpet!

Jeg kan til nød forstå at nogen har prob. med sædslugning - men med
præsæd - ja det lyder totalt langt ude i mine ører. Jeg gad godt nok ikke
involvere mig med en kvinde, der ikke ville dyrke oralsex pga. præsæd.

Det svarer til at man ikke vil tungekysse LOL.

Nej det er sgu for snerpet.

Mvh. Per!

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 24-09-04 23:26

Per wrote:

> Hvis man har problemer med smagen af præsæd så er man godt nok sart og
> snerpet!

har du aldrig mødt en kvinde hvis smag du ikke brød dig om?

> Jeg kan til nød forstå at nogen har prob. med sædslugning - men med
> præsæd - ja det lyder totalt langt ude i mine ører. Jeg gad godt nok ikke
> involvere mig med en kvinde, der ikke ville dyrke oralsex pga. præsæd.

tja*G*

> Det svarer til at man ikke vil tungekysse LOL.

øhhh nå?

> Nej det er sgu for snerpet.

det er jo så din mening....... hvilket ikke lader mig tilbage for
individualiteten og respekten for andre mennesker ;)
--
Knus, Sabina

Fra : Heinrich

Dato : 25-09-04 01:32

x-no-archive: yes

Per wrote:

> Det svarer til at man ikke vil tungekysse LOL.

Det må da også være ret ulækkert!
Føj siger jeg bare!

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 26-09-04 14:31

[Per | Fri, 24 Sep 2004 23:33:59 +0200]

>Hvis man har problemer med smagen af præsæd så er man godt nok sart og
>snerpet!

Enig. Jeg kan til nød acceptere at nogle ikke kan li' smagen af sperm, men
pre-sperm smager næsten af ingenting, er allerhøjest en anelse sødlig.

René
www.rene.hjorth.com

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 26-09-04 16:50

"Rene' Hjorth" <rhjorth@spamcop.net> wrote in message
> [...]
men
> pre-sperm smager næsten af ingenting, er allerhøjest en anelse sødlig.

Det kommer så igen an på manden, og hvad han indtager.
Jeg har selv oplevet at præ-sperm kan smage lidt salt og/eller syrligt, og
nej, det var ikke pga. manglende rengøring (- bvader! *G*).

Mvh

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 26-09-04 21:47

[Aragorn Elessar | Sun, 26 Sep 2004 17:50:19 +0200]

>Det kommer så igen an på manden, og hvad han indtager.
>Jeg har selv oplevet at præ-sperm kan smage lidt salt og/eller syrligt

Jada, men smagen er så utrolig tæt på at være neutral (som mængderne er
rimeligt begrænset) så hvis prespermen er et problem, er det vist "meget"
der er et problem.

Sagt på en anden måde: jeg har smagt presperm (og sperm) fra uhyggeligt
mange fyre, også altså endnu ikke oplevet at presperm smagte grimt.

René
www.rene.hjorth.com

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 26-09-04 22:42

> [...]
>
> Sagt på en anden måde: jeg har smagt presperm (og sperm) fra uhyggeligt
> mange fyre, også altså endnu ikke oplevet at presperm smagte grimt.

Det har jeg så heller ikke oplevet, til gengæld har manglende personlig
hygiejne i et enkelt tilfælde været en kedelig oplevelse - men vi havde nu
heller ikke de store muligheder. (Jeg mener: Hallandsåsen i december, nul
telt, kun en presenning, og begrænsede mængder medbragt vand? )

Mvh

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 26-09-04 22:55

Rene' Hjorth wrote:
> [...]
>
> Sagt på en anden måde: jeg har smagt presperm (og sperm) fra
> uhyggeligt mange fyre, også altså endnu ikke oplevet at presperm

nu er der jo forskel på om man generelt nyder at give blowjobs, eller om man
ikke synes det er særlig fedt....

kan det evt være sådan at man synes smagen af præsperm er værre og mængden
ubehagelig, når man bare ikke bryder sig om at gøre det?

--
Knus, Sabina

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 27-09-04 21:24

[Sabina Hertzum | Sun, 26 Sep 2004 23:55:27 +0200]

>kan det evt være sådan at man synes smagen af præsperm er værre og mængden
>ubehagelig, når man bare ikke bryder sig om at gøre det?

Naturligvis er der en subjektiv opfattelse, ja.

Men det er nu lidt noget krukkei hvis man alene på grund af presperm ikke
vil sutte pik...

René
www.rene.hjorth.com

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 27-09-04 21:36

Rene' Hjorth wrote:
> [Sabina Hertzum | Sun, 26 Sep 2004 23:55:27 +0200]

> Naturligvis er der en subjektiv opfattelse, ja.
>
> Men det er nu lidt noget krukkei hvis man alene på grund af presperm
> ikke vil sutte pik...

mon ikke det er en kombination??*G*

vi hr jo alle ting vi kan lide, og ting vi ikke kan lide, af forskellige
årsager...

jeg kan da sagtens forestille mig at en person ville synes det var ufedt at
skulle give et blowjob hvis hun feks både skulle yde uden at få igen og få
ondt i kæberne, kede sig, og samtidig døje med præsperm og muligvis endda
sæd i munden.... især hvis hun slet ikke selv tænder på det....

der ER jo nu engang en kæmpe stor indflydelse på om man selv kan tænde på en
ting, i forhold til ens lyst til at gøre det for sin partner.
jo mere man selv tænder på det, jo større er sansyneligheden også for at man
gider gøre det... uanset hvilken aspekt af det, man reelt tænder på...

--
Knus, Sabina

Fra : Torbjørn Morka

Dato : 25-09-04 00:33

"Peter" <kenneth229@hotmail.com> wrote in message
> [...]
vil
> selvfølgelig ikke tvinge hende til noget hun ikke har lyst til, men jeg

Tror sannelig du burde lete opp ei annen jente.. Greit at hun sikkert har
mange gode sider,
men savner man en viktig ting som det, er hele forholdet ikke det beste.
Så ta en hilsen fra en nordman som er fisk, en kvinde skal kun være 4 ting,
hore, venninde, husmor og mor til
det fremtidige børn som måtte komme *S*

T.

Fra : Heinrich

Dato : 25-09-04 01:40

x-no-archive: yes

Torbjørn Morka wrote:

> [...]
> Så ta en hilsen fra en nordman som er fisk, en kvinde skal kun være 4 ting,

Du er jo en idiot med et sygt syn på, hvad et parforhold består af!
Hvis man elsker sin partner, så er manglen på oralsex da ubetydelig!
Kom igen når du er blevet mindre overfladisk!

Fra : vadmand

Dato : 25-09-04 09:18

> x-no-archive: yes

> Du er jo en idiot med et sygt syn på, hvad et parforhold består af!
> Hvis man elsker sin partner, så er manglen på oralsex da ubetydelig!
> Kom igen når du er blevet mindre overfladisk!

Heinrich - der tidligere kaldte sig Ironi og mange andre navne - har uden
tvivl sin eneste seksuelle fornøjelse ved at fortælle i tide og (især) utide
i denne gruppe, hvor ulækkert og syndigt, han synes, sex er.

Bær over med staklen. han kan uden tvivl ikke gøre for det.

Per v.

Fra : Heinrich

Dato : 25-09-04 12:50

x-no-archive: yes

vadmand wrote:

> [...]
> tvivl sin eneste seksuelle fornøjelse ved at fortælle i tide og (især) utide
> i denne gruppe, hvor ulækkert og syndigt, han synes, sex er.

Ikke i det her svar!

> Bær over med staklen. han kan uden tvivl ikke gøre for det.

Du har altså den samme syge opfattelse af kvinder og parforhold som
nordmanden?

Fra : Christina

Dato : 25-09-04 11:04

Peter wrote:
> [...]
> Jeg vil selvfølgelig ikke tvinge hende til noget hun ikke har lyst
> til, men jeg savner det virkelig, virkeligt meget.

Jo mindre oralsex man dyrker som kvinde, jo mere modstand kan man få på
det...forstået på den måde, at det kan være en tilvænningssag, og måske er
det dét det handler om for din kæreste - man får ondt i kæberne, læberne kan
føles følelsesløse efter en tid, kroppen værker, nakken smerter osv. men min
erfaring er, at det simpelthen handler om øvelse...jo mere man vænner
kroppen til de "nye" stillinger og bevægelser" jo mindre ondt gør det, og så
begynder det at blive mere sjovt ;) Her er det kvindens "ansvar" at blive
ved og søge at lette smerterne undervejs, hvis man ellers er interesseret i
at "lære det". En anden ting er hvor langt pikken skal ind, det kan give
opkast fornemmelser hvis den kommer for langt ind, hvilket jo heller ikke er
så fedt, så måske handler det om at hun skal "lære" at den ikke behøver
komme langt ind, som sabine var inde på....jeg har selv opdaget, at fokusere
på glansen med munden og tungen kan være nok, mens hånden tager sig af
resten f.eks.

En ting jeg i øvrigt holder meget af hvis jeg ikke lige er i suttehumør, er
at tage olie på hænderne og på kærestens pik, og lade fingrene og hænderne
massere/gnide/lege løs - (ligesom hvis man former våd ler på en stang). Det
føles efter sigende stort set som oralsex, så måske det var noget hun har
lyst til at prøve/eksperimentere med. Det kan jo alt andet lige, handle om
at hun har brug for at lære din pik at kende, så at sige...hmm...lyder lidt
sjovt, men det kan faktisk godt være årsagen til at hun finder det kedeligt,
at hun ikke har "lært" den at kende, men blot ser den som "noget mænd har",
hvis du forstår....

Mange kvinder ser pikken som "noget", og desværre ikke som et lækkert stykke
"legetøj" til fælles og eget brug og dyrkelse, til egen eksperimenteren og
egen oplevelse, og desværre kommer denne afstandstagen af pikke (for at sige
det som det er *g*) af al det lort mænd bruger den til, som man jo hele
tiden bombarderes med, mhp. utroskab, udnyttelse, at tænke med den fremfor
med hovedet, osv osv. Dette kan faktisk påvirke nogle kvinder så meget, at
de automatisk tager afstand fra den lille trold, ligemeget hvem den sidder
på...og så er der jo nok noget der trænger til at blive rettet op på
dér...(er en pik en fjende der kan ødelægge ens liv og parforhold, eller er
den en rigtig god ven der skal dyrkes og nydes)

For at svare på spørgsmålet om egoisme....den er lidt svær, for selvfølgelig
er det optimale at begge parter har lyst til at give oral sex til hinanden,
men der er jo altid en grund til at der er en der ikke er så interesseret i
det...alt i alt må det handle om at den part der har modstand på, gør op med
sig selv, om det er noget han/hun vil prøve at lære at kunne lide, og så
ellers tage ansvaret for at gå i gang med at udforske og lære det at kende -
men lysten skal komme fra én selv, ikke fra partneren. Mit råd til dig er at
tage endnu en snak, hvor i snakker igennem hvilke blokeringer der er, og
hvordan hun evt. kan komme ud over de blokeringer der er, og om hun
selvfølgelig er interesseret i at prøve at komme ud over dem....men på en
støttende, forstående og rar måde, så hun ikke oplever det som et pres fra
din side af....(pres og forventninger er i sig selv turn off, og giver kun
mere modstand - også når man er i gang). Det handler alt i alt om, at hun
lærer at have en egen god oplevelse med det, og ikke bare at skulle gøre det
for din skyld...Så find ud af sammen, hvad kan _du_ gøre, og hvad kan _hun_
gøre i denne "proces" hvis det er noget i vil gå videre med...

Så var der en der efterlyste hvad der kan være fedt for kvinden ved at give
en mand oralsex....det er for mit vedkommende især at følge
udviklingen...først hvordan den vokser, det er en lækker
fornemmelse....dernæst at udforske og lege med den, fremfor bare
fabriksmetoden, hvor det bare handler om at den skal "komme så hurtigt som
muligt"...det bedste er dog kærestens lyde undervejs og især ved orgasmen ;)
En anden ting er den ekstase kroppen kommer i og at se nydelsen i
ansigtet...kroppens bevægelser....det er lækkert, men lidt svært forresten
når man dyrker oralsex, så det gælder nok mere ved andre metoder . Mange
kvinder tænder i øvrigt på følelsen af magt over manden og hans krop i den
situation, men det handler ikke om magt for mig, men om den nydelse han
oplever, som jeg giver ham. Det kan godt tænde, og give lyst til mere...

Fra : ullala

Dato : 25-09-04 15:10

SÅDAN Christina! Lige mine ord! Håber det virker for dem......

Fra : Torbjørn Morka

Dato : 25-09-04 17:18

x-no-archive:yes

"ullala" <brummes*FJERN*@yahoo.dk> wrote in message
> [...]

Så lenge den magt ikke omfatter evnen og viljen til og nekte så...

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 25-09-04 22:11

[Peter | Thu, 23 Sep 2004 21:58:36 +0200]

>Hvordan lyder det i jeres ører? Er jeg urimelig - er hun urimelig?- Jeg vil
>selvfølgelig ikke tvinge hende til noget hun ikke har lyst til, men jeg
>savner det virkelig, virkeligt meget.

Jeg vil tillade mig at sige at hun er *lidt* urimelig - men kun lidt. Altså
hvis man elsker hinanden og nyder den fælles sex, er det meget naturligt for
begge parter at også gøre ting man ikke nødvendiogvis tænder voldsomt på,
blot for at gøre den anden part glad.

Min kæreste tænder f.eks. heller ikke på at sutte pik, men fordi jeg er helt
fjollet med det, får jeg da alligevel suttet pik engang imellem... og jeg
kan kun give dig ret i at det er noget af det bedste der findes

Men har du snakket med hende og fortalt hvor vild du er med det, og sikret
at hun ved at det er "ufarligt" for hende at gøre?

René
www.rene.hjorth.com