Stjålet aprila Rally
Fra : anders

Dato : 23-09-04 20:51

Hej Gruppe

Jeg har lige fået stjålet min elskede aprila rally udenfor Hundige
storcenter

Det er den model som er lilla og orange, så har den en masse ridser på
skjoldene i højre side.
Så hvis nogen ser den køre rundt i Hundige området så skriv venligst

på forhånd tak

Anders

Fra : Mythos

Dato : 23-09-04 22:09

"anders" <a.s.s@c.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> skjoldene i højre side.
> Så hvis nogen ser den køre rundt i Hundige området så skriv venligst

Hvor er folk dog smålige og latterlige når de gør sådan noget, totalt hjerne
lamt.
Man kunne næsten ønske at de kom rigtigt galt af sted når de kører på den,
ikke fordi jeg påskynder at din Rally skal smadres, men at dem der har taget
den får sig en lærestreg.

Kim Larsen

Fra : Ukendt

Dato : 26-09-04 18:48

> [...]
> skjoldene i højre side.
> Så hvis nogen ser den køre rundt i Hundige området så skriv venligst

Hej Anders.
Jeg spurgte min søn om han havde set din knallert idet vi selv bor i Hundige
og han selv har en knallert (dog en PGO PMX ) så måske han vidste noget!!
Og han oplyser at der ligger nogle orange skjolde i en busk i
Gersagerparken mellem de to tunneller som fører til Tjur/Tejstgården
som han havde set i går da han gik igennem Gersagerparken.
Håber dog ikke at det er dine skjolde og at du må finde din knallert igen.
Jeg arbejder selv i Park og Vej Greve og vil derfor bede mine kollegaer
Hundigedistriktet om at kigge efter den også og vhis de ser den skriver jeg
til dig igen.
Sørgeligt at man skal sømme sine ting fast på væggen for at beholde det
!!!!!
Vh.
Michael
michael-helleSNABELArasmussen.mail.dk ( SNABELA erstattes ved svar)

Fra : anders

Dato : 29-09-04 21:11

Tak fordi i holder øjnene åbne

Jeg kunne desværre ikke finde nogle skjolddele fra min knallert, da jeg var
ude at lede men ellers tak.

Mvh
Anders

"Michael (2670)" <michael-helle[snabela)rasmussen.mail.dk> skrev i en
meddelelse news:415700e6$0$289$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...

Fra : S. Sørensen

Dato : 26-09-04 22:43

> [...]
> skjoldene i højre side.
> Så hvis nogen ser den køre rundt i Hundige området så skriv venligst

Kender fornemmelsen. Fik selv stjålet min Adly Cat fra et aflåst
cykelskur.Fucking grænseoverskridende at folk ikke kan holde deres grabber
for sig selv.
Jeg bor i Ishøj og vil naturligvis holde øje med den heroppe på kanten. Den
kan jo desværre hurtigt komme langt omkring =/

Steinbjørn