Gode links til dykkershops
Fra : Dolan Sund Nielsen

Dato : 23-09-04 20:29

Hvem kan hjælpe med gode links til billige og troværdige net dykkershops

Fra : Tigeren

Dato : 23-09-04 21:12

www.scubagear.dk

Ham har jeg rigtig god erfaring med. God service, gode råd...

Lasse

Fra : Nicolai

Dato : 24-09-04 07:46

> Hvem kan hjælpe med gode links til billige og troværdige net dykkershops

www.sportextreme.com

De er fra det mørke jylland og værd at handle med - har købt meget udstyr der
:)

Derudover er de vidst blandt de billigste?

Fra : Johnny Christensen

Dato : 24-09-04 09:52

Det ligner da til forveksling ganske almindelige butikspriser
Der er ikke mange kroner til forskel.

Fra : Nicolai

Dato : 24-09-04 18:33

> Det ligner da til forveksling ganske almindelige butikspriser
> Der er ikke mange kroner til forskel.

De er normalt til at handle med, og jeg mener da deres dykkerdragter er gode
priser?

(de er vist steget efter krav fra Mares?)

Fra : KB

Dato : 24-09-04 08:31

www.scubastore.com

Ligger godt nok i Spanien, men jeg har købt alt mit udstyr der. De er
billige og har kanon service.

Mvh.
Kenneth

Fra : JHyden

Dato : 28-09-04 17:08

> Ligger godt nok i Spanien, men jeg har købt alt mit udstyr der. De er
> billige og har kanon service.

Ja jeg har dårlige erfaringer derfra. Det er nok mest deres
postselskab DHL, men jeg har nu ventet i 3 uger på en pakke derfra.

Fra : Esben Sick

Dato : 28-09-04 11:30

"Dolan Sund Nielsen" <dsn@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hvem kan hjælpe med gode links til billige og troværdige net dykkershops

Hej Dolan.

Lidt mere eksotisk er www.leisurepro.com som ligger i New York, desværre
bliver du nødt til at hente det selv med mindre du vil betale told og moms.
Jeg købte fx. en Suunto Vyper derovre i Juni til ca. 1800 DKK. Her har du
også fordel af den historisk lave USD kurs på ca. 600-610.

Mvh Esben Sick