brugt Piaggo vil ikke starte med autostart~
Fra : Kalle Møller

Dato : 23-09-04 19:25

Jeg har købt en brugt Piaggo af en arbejdskammerat. Den har ikke været brugt
i ca. 1 1/2 år. Den vil ikke starte når man trykker på startknappen på
styret. Nu har jeg kørt på den i ca. 1 uges tid frem og tilbage på arbejde
ca. 16 km hver dag. Den "drejer" et par omgange og vil så ikke mere når man
trykker på startknappen. Kan det være batteriet der er dødt ??? - kan man
lade det op igen ??? hvis ja - hvordan ? - forklar meget grundigt !!!.
Jeg starter den på kickstarteren.
På forhånd tak
Kalle

Fra : Morten feat. Elvis

Dato : 23-09-04 19:51

køb et nyt batteri ved thansen for 200 kr så er den hjemme!

mener man kan give batteriet et elektrochok så det kan lades op igen, men
slip dog de 200 kr så skal du ikke bøvle med det batteri i et par år fremud!

Fra : Kalle Møller

Dato : 23-09-04 20:04

tak for det hurtige svar Morten.
Næste spørgsmål... Hvor finder jeg så lige det batteri på min eu
45........???

På forhånd tak

Fra : GK

Dato : 23-09-04 21:52

"Kalle Møller" <kgm@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> tak for det hurtige svar Morten.
> Næste spørgsmål... Hvor finder jeg så lige det batteri på min eu
> 45........???

aahhhh kik under sædet eller nede ved fødderne et sted ,, det kan da ikke
være så svært at finde det batteri ,,, og når du har fået det nye batteri så
tag lige og lad det helt op inden du tager det i brug

mvh gk

> På forhånd tak
>
> "Morten feat. Elvis" <morian@worldonline.dk> skrev i en meddelelse

> fremud!

---

Fra : Morten feat. Elvis

Dato : 24-09-04 07:12

hvis han ingen oplader har smækker han det da bar i og kører en lang tur!
men batteriet virker allerede når du får det såå...

Fra : Kalle Møller

Dato : 24-09-04 11:19

Tak for de gode svar
Jeg prøver mig frem