Andet multimedie
bentjuul 3670
Globus som font
Fra : Ukendt

Dato : 23-09-04 12:40

Hey NG

Jeg søger en font der indeholder en globus, ikke en hvor man kan se landene,
men en hvor man ser bredde- og længdegrader.

BN

Fra : cern

Dato : 23-09-04 19:04

"Nielsen" <iq159(snabela)tanke.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
landene,
> men en hvor man ser bredde- og længdegrader.

godt nok får jeg skyld for at være at være lidt tungnem.....
men hvad mener du med en font, der indeholder længde og breddgrader?
en font er skrifttype....forklar dig lidt nærmere...
/cern

Fra : Martin Helbo

Dato : 24-09-04 07:07

"cern" <aussie_cern@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> godt nok får jeg skyld for at være at være lidt tungnem.....
> men hvad mener du med en font, der indeholder længde og breddgrader?
> en font er skrifttype....forklar dig lidt nærmere...

De såkaldte Dingbats indeholder ikoner og andre tegninger, eksempelvis
Wingdings.

Jeg kender desværre ikke lige en som har en globus.

--
Martin Helbo
www.thedude.dk

Fra : Ukendt

Dato : 24-09-04 08:42

"Martin Helbo" <helbo@FJERNthedude.dk> skrev i en meddelelse
> "cern" <aussie_cern@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> De såkaldte Dingbats indeholder ikoner og andre tegninger, eksempelvis
> Wingdings.
>
> Jeg kender desværre ikke lige en som har en globus.

Ganske rigtig.. Webdings indeholder godt nok en globus, men det er en der
viser landene, og, som sagt, har jeg brug for en der viser
længde/breddegrader.

BN