Opfølgning på "Kvindebil" til ca. 100000
Fra : Per Beer Hansen

Dato : 23-09-04 12:21

For godt en måned siden, stillede jeg et spørgsmål vedr. subjk.
Og jeg synes da lige jeg ville runde den af.
Madamen har nu købt sig en anden bil (samt solgt den gamle Escort), og
valget faldt på en 5 dørs Peugeot 206 fra 2002, med ca. 28000 km på klokken.
Prisen blev så lidt mere end hun først havde sat af til bilen, nemlig ca.
160000,- kr.
Jeg skal måske lige nævne at bilen hovedsageligt er valgt udfra designet

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : Mark Sandberg

Dato : 23-09-04 13:40

"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMwebspeed.dk> skrev i en meddelelse

> valget faldt på en 5 dørs Peugeot 206 fra 2002, med ca. 28000 km på
klokken.
> Prisen blev så lidt mere end hun først havde sat af til bilen, nemlig ca.
> 160000,- kr.

De holder prisen godt, disse Peugeot 206.

Min kære mor på 65

har netop købt en helt ny 110 Hk. 2004 Peugeot 206 EDITION S med
aircondition, el-ruder, metallak, levering und das ganse molivitten for
187.500,-

/Mark

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 23-09-04 18:25

Mark Sandberg wrote:

> [...]
>
> har netop købt en helt ny 110 Hk. 2004 Peugeot 206 EDITION S med
> aircondition, el-ruder, metallak, levering und das ganse molivitten

Ja det er sq mange penge for sådan en

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : TDN

Dato : 23-09-04 16:24

> [...]

> Per
> www.perbeer.ninja.dk
> masser af F1 video's samt meget andet motorsport

Så er den sgu da også betalt, måske er det en SW'er det er da de vel er de
eneste der kommer op i den prisklasse. Uha der var mange andre brugte biler
til kr. 160.000 der stod før i min prioritetingsliste

Mvh
Thomas

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 23-09-04 18:25

TDN wrote:

> Så er den sgu da også betalt, måske er det en SW'er det er da de vel
> er de eneste der kommer op i den prisklasse.

Jeg ved faktisk ikke engang hvad det er for en model, da jeg endnu ikke har
set vidunderet

> Uha der var mange andre
> brugte biler til kr. 160.000 der stod før i min prioritetingsliste

Ja jeg kunne også sagtens finde mange mere spændende alternativer, f.eks.
http://makeashorterlink.com/?M15E51B59
eller spare lidt mere op, og så købe denne her:
http://makeashorterlink.com/?O36E14B59

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : Ukendt

Dato : 23-09-04 18:24

> [...]
> 160000,- kr.
> Jeg skal måske lige nævne at bilen hovedsageligt er valgt udfra designet

Tillykke.
Det er vel også en typisk konebil valget er faldet på

--
Tom

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 23-09-04 18:26

Tom wrote:

> Tillykke.
> Det er vel også en typisk konebil valget er faldet på

Det er nu ikke min kone, der har haft spendere bukserne på, vi (jeg) klarer
mig ganske fint med min gamle Sierra

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : Ukendt

Dato : 23-09-04 18:38

> Det er nu ikke min kone, der har haft spendere bukserne på, vi (jeg)
> klarer mig ganske fint med min gamle Sierra

Ja sådan var det også her, så Sierra var/er også en fin konebil

--
Tom

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 23-09-04 18:44

Tom wrote:

> Ja sådan var det også her, så Sierra var/er også en fin konebil

Jeg er også aaaalt for nærrig, hvis jeg skulle smide 160k efter en bil, så
blev det i hvert fald ikke en 206'er

Per
www.perbeer.ninja.dk