ny bil :-)
Fra : Thomas G

Dato : 23-09-04 11:51

Hej Alle

Syntes lige jeg ville del min glæde over min nye bil med resten af jer

1 stk.
Toyota Corolla 1,6 Liter model Luna (mellem udstyrsniveau ... modellen har
mystisk nok som den eneste af de "alm" modeller side og bagskørte)
(overvejede diesel modellen med 116 HK men den var alligevel for dyr

Med (ud over hvad der normalt høre til Luna modellen)
Metallak (lys champange)
16" TTE alufælge
Topspoiler
Aircondition
Sænket (ca.3-4 cm)

Og når man kommer fra en Toyota Yaris 1,0 L model Terra (mindste udstyrs
niveau) så smiler man i hele hoved mens man køre hjem dejlig dejlig bil
og så er den også pæn og kigge på

hilsen Thomas G (ja ... jeg smiler stadig)

Fra : Henrik B.

Dato : 23-09-04 12:02

"Thomas G" <thgo@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> mystisk nok som den eneste af de "alm" modeller side og bagskørte)
> (overvejede diesel modellen med 116 HK men den var alligevel for dyr

Tillykke med det! Er det den nye faceliftede model du har fået?

> Med (ud over hvad der normalt høre til Luna modellen)
> Metallak (lys champange)
> 16" TTE alufælge
> Topspoiler
> Aircondition
> Sænket (ca.3-4 cm)

Fornuftigt udstyr. Køreegenskaber og velbefindende.

> Og når man kommer fra en Toyota Yaris 1,0 L model Terra (mindste udstyrs
> niveau) så smiler man i hele hoved mens man køre hjem dejlig dejlig
> bil
> og så er den også pæn og kigge på

Ja, generelt er Corolla'en en utrolig velkørende og MEGET harmonisk bil at
køre i.

--
M.v.h.
-------------------------------------

Fra : Thomas G

Dato : 23-09-04 12:25

> Tillykke med det! Er det den nye faceliftede model du har fået?

Yeps så den har TRC og VSC og knæ airbag (det har de "gamle" modeller ikke).
Det var en demo model der skulle bruges til potentielle kunder, men efter
jeg havde taget en tur i den i søndags og syntes at det var lige en sådan
bil jeg ønskede mig (udstyr, motor egenskaber, m.m.) sagde forhandleren ...
jamen hvorfor så ikke købe den ? ... så det gjorde jeg (med en rabat
selvfølgelig

> Fornuftigt udstyr. Køreegenskaber og velbefindende.

He he jeg tror ikke jeg kan få konen til at sige at 16" alufælge og
topspoiler er fornuftigt udstyr men hun er helt vild med aircon

hilsen Thomas G

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 23-09-04 12:52

Thomas G telepaterede følgende til sin PC:

Tillykke med slæden...

> He he jeg tror ikke jeg kan få konen til at sige at 16" alufælge og
> topspoiler er fornuftigt udstyr men hun er helt vild med aircon

Det er da yderst fornuftigt. Fælgene vejer mindre, så bilen kører længere på
literen samt lidt mere kvik. Topspoileren giver bedre downforce, så den står
bedre fast i svingene...

Det er da nogle yderst fornuftige grunde...

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Thomas G

Dato : 23-09-04 13:22

> Tillykke med slæden...

Tak

> [...]

står
> bedre fast i svingene...
>
> Det er da nogle yderst fornuftige grunde...

Den med at fælgene er bedre fordi de er lettere kan jeg måske sælge ... men
topspoiler og bedre downforce i sving ... na hun ser helst at vi køre
lansomgt rundt i svingene hehe

Giver den type spoiler virkelig bedre downforce ? er den ikke bare til pynt
? (http://www.toyota.dk/accessories/corolla.html det er den alm topspoiler
ikke sport modellen ... kan ses under udvendig udstyr).

hilsen Thomas G

Fra : Emil Jensen [2100]

Dato : 23-09-04 13:44

> [...]
> ? (http://www.toyota.dk/accessories/corolla.html det er den alm topspoiler
> ikke sport modellen ... kan ses under udvendig udstyr).

Hehe. Jeg tror at Morten Fruergaard var ironisk
Han glemte bare et smiley bagved sit kommentar.
Fælgene og spoileren giver ingen mening på en almindelig personbil, andet
end for synets skyld

Mvh

Emil

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 23-09-04 16:45

> [...]
> til pynt ? (http://www.toyota.dk/accessories/corolla.html det er den
> alm topspoiler ikke sport modellen ... kan ses under udvendig udstyr).

Jo, den er bare til pynt. Og de få gram der er til forskel på en alu og stål
kan du ikke mærke på en personbil... Det var blot grunde til at overbevise
konen...

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : phk

Dato : 24-09-04 08:34

meddelelse news:4152ef76$0$46881$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]
stål
> kan du ikke mærke på en personbil... Det var blot grunde til at overbevise

Du mener .. ??

Alufølge ... aulfæl .. alufælge er ofte tungere end metalfælge ..

Beklager stavefejlene - for meget baileys *)

--
Per, Esbjerg
*) Det var skam kun en rest på ½ liter der alligevel kun stod i køleskabet

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 24-09-04 08:41

phk telepaterede følgende til sin PC:

> Du mener .. ??

Ikke forstået?

Men det er også ligegyldigt, da det hele var for sjov...
Blot grunde til at overbevise konen af nødvendigheden for spoiler samt alu.

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Roberto Saldo

Dato : 23-09-04 12:03

Thomas G wrote:
> [...]
> og så er den også pæn og kigge på
>
> hilsen Thomas G (ja ... jeg smiler stadig)

Det lyder da meget godt, tillykke med den!

Mvh
Roberto