Politi tager amerikaner med 330 km/t på MC~
Fra : mikkel paulsen

Dato : 22-09-04 21:50

Endnu engang kommer EB med en forrygende historie:
http://ekstrabladet.dk/visartikel.iasp?pageID=263883

men uofficiel rekord må da bare være i den stat? det er da ikke
unormalt at en mc kan køre over 330

Fra : Peter Risager

Dato : 22-09-04 21:52

mikkel paulsen wrote:
> Endnu engang kommer EB med en forrygende historie:
> http://ekstrabladet.dk/visartikel.iasp?pageID=263883
>
> men uofficiel rekord må da bare være i den stat? det er da ikke
> unormalt at en mc kan køre over 330

Endnu engang bliver den postet til gruppen. Alle gode gange tre ;)

--
Peter Risager
"Story in a game is like a story in a porn movie. It's expected to be

Fra : mikkel paulsen

Dato : 23-09-04 19:50

"Peter Risager" <peden@anarki.dk> wrote in message news:<cisol2$2l97$1@news.cybercity.dk>...

> Endnu engang bliver den postet til gruppen. Alle gode gange tre ;)

Tja ikke med vilje, mit system må være langsomt. jeg kan kun se en
anden tråd, og den er posted efter min. skidt shit happens :D

Mikkel
XS 400 "En Yamaha dét ska' ma' ha'!