USB-kort i Quadra 700
Fra : Ove Steen Smidt

Dato : 13-05-01 09:44

Nogle gode venner har erhvervet en Quadra 700 og spørger nu til
muligheder for at isætte USB-kort. Kan det lade sig gøre? Hvad er
systemkravene? Hvilke produkter kan anbefales?

Venlig hilsen
Ove Steen Smidt

Fra : Martin Edlich

Dato : 13-05-01 10:33

In article <1etcdpr.1lcfzxx1tmmp7mN%ossmidt@post11.tele.dk>,
ossmidt@post11.tele.dk (Ove Steen Smidt) wrote:

> Kan det lade sig gøre?

Nej.

--
MVH Martin Edlich
http://www.edlich.dk

Fra : Thomas Bjørn Anderse~

Dato : 13-05-01 11:39

Martin Edlich <newsspam2@mail.edlich.dk> writes:

> Nej.

Sagt på en anden måde: Markedet for NuBus USB kort er forsvindende
lille, så forvent ikke at der nogensinde kommer en en løsning.

--
Thomas Bjorn Andersen - thomas@andersen-klanen.dk
+++ATH

Fra : Magnus Rohde

Dato : 13-05-01 11:48

d. 13/05/01 12:38 skrev Thomas Bjørn Andersen på thomas@andersen-klanen.dk i
artiklen m3ae4h8rf3.fsf@dogbert.skjoldhoej.dk:

> Sagt på en anden måde: Markedet for NuBus USB kort er forsvindende
> lille, så forvent ikke at der nogensinde kommer en en løsning.

Kræver USB ikke min. OS 8.5, som ikke kan køre på en 040?

Magnus