Så skete det igen
Fra : Jørgen Hess

Dato : 22-09-04 21:00

Og ja - jeg ved godt I bliver sure over at jeg skriver det igen:
Men det er underligt pludselig kun at modtage et enkelt indlæg. Og så opdage at
alle brevhoveder fra før 12/9 er væk.
Så nulstiller man naturligvis og retablerer brevhovederne, og tilbagestiller til
"Kun nye meddelelser", men det er da irriterende at tråde man følger med i
forsvinder.
mvh
Jørgen

Fra : Jakob

Dato : 22-09-04 21:51

"Jørgen Hess" <joergen.h@ahvapost.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
tilbagestiller til
> "Kun nye meddelelser", men det er da irriterende at tråde man følger med i

Har du spurgt i news:dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express
(som til forskel fra denne gruppe omhandler brug og opsætning af Outlook
Ekspress)?

--
Hilsen Jakob

Fra : jubija@yahoo.dk

Dato : 22-09-04 22:12

On Wed, 22 Sep 2004 22:00:28 +0200, "Jørgen Hess"
<joergen.h@ahvapost.dk> wrote:

> [...]
>"Kun nye meddelelser", men det er da irriterende at tråde man følger med i

Det er da vist et problem, som du må tage op med din udbyder - det er
jo dem, der fjerner gamle indlæg fra deres server (jeg har lige hentet
gamle headers fra en ny gruppe - der var for de sidste tre måneder.)

Eller også har du sat din nyhedslæser til automatisk at fjerne indlæg
med en vis alder.

KS

Fra : thomas schreiber \(8~

Dato : 25-09-04 13:29

"Jørgen Hess" <joergen.h@ahvapost.dk> wrote in message
> [...]
> Så nulstiller man naturligvis og retablerer brevhovederne, og
> tilbagestiller til "Kun nye meddelelser", men det er da irriterende at

Hvis du ikke bruger binære grupper, så brug sunsite's news server. Det er
klart den hurtigste i DK.

--

På forhånd tak
Thomas Schreiber

Fra : David Rasmussen

Dato : 25-09-04 15:58

thomas schreiber (8200) wrote:

> Hvis du ikke bruger binære grupper, så brug sunsite's news server. Det er
> klart den hurtigste i DK.

Det kommer sgu an på hvor man er i landet og hvilken udbyder man har.
Min udbyders news-server er meget hurtigere for mig, end sunsites.

/David