Sharks Bay - Egypten.... Aktuelle beretnin~
Fra : Peter Cardow

Dato : 22-09-04 20:17

Hej NG

Er der nogle der har godt / skidt at fortælle on ture til Sharks Bay /
Egypten ?
Hvad er der (ud over RødeHavet ) at tage sig til, i og omkring Sharks Bay
(vi skal bo på Hilton)

Hilsen

Fra : ;o\)-max-

Dato : 22-09-04 20:34

"Peter Cardow"

> [...]
> Egypten ?
> Hvad er der (ud over RødeHavet ) at tage sig til, i og omkring Sharks Bay

Roomservice, kabel tv og aircon.. Aaaahhh hva mere vil du ha..)-max-

Fra : Peter Cardow

Dato : 22-09-04 20:46

Forhåbentlig er der nogle der har noget seriøst at berette )

Hi

Peter

Fra : ;o\)-max-

Dato : 24-09-04 10:06

"Peter Cardow"
> Forhåbentlig er der nogle der har noget seriøst at berette )
>
> Hi
>
> Peter

Peter, folk tager derned for at dykke, ud over det er der
roomservice, kabel tv og aircon - shopping, massage,
tulle rundt og sige aahh iihh uuhh se solen stå op og gå ned.
Du kan tage ind til Naama bay og shoppe, spise og drikke,
eller til gamle Sharm og shoppe, spise og tulle rundt. Du kan
tage en kamel tur og spise med beduinerne sammen med en
masse andre turister..
Jeg var der første gang for 27 år siden, dengang var der
kun ørkenen, nogle raketter lavet af krydsfiner, det røde hav
og en lille købmand i gamle Sharm, ikke et menneske in sight.
Så nyd de faciliteter Hilton byder på, smil og slap a'.. -max-

Fra : Ukendt

Dato : 26-09-04 05:11

Ja og man boede på Pigeon House ( Jeg væmes endnu )

--
Per Emborg
x112kvik4u(a)dotcomprik.dk

Fra : ;o\)-max-

Dato : 26-09-04 14:09

"Per Emborg"
> Ja og man boede på Pigeon House ( Jeg væmes endnu )

Hmm - boede på stranden i 1 1/2 måned, der var langt til
mad og vand, men at vade lige ud i det røde hav hver
morgen og ikke en turist i området, det var fantastisk. -max-