Opel sætter prisen ned på ny vogn.
Fra : Karsten Andersen

Dato : 22-09-04 19:33

50000 kr for de fleste Astra'er.
Det må da siges og være en del.

--
MVH Karsten
Horsens
Opel Astra

Fra : Ukendt

Dato : 22-09-04 20:33

> 50000 kr for de fleste Astra'er.
> Det må da siges og være en del.

På den seneste model - den helt nye Astra..?

--
/Jan W Nielsen

Fra : Brian

Dato : 22-09-04 20:45

Hejsa

Jan W. Nielsen skrev:

> På den seneste model - den helt nye Astra..?

Isåfald er den da lidt af et røverkøb IMO
Findes der et link eller andet skrift ?

/Brian

Fra : BJ

Dato : 22-09-04 20:48

"Brian" <brian@nejtak.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Isåfald er den da lidt af et røverkøb IMO
> Findes der et link eller andet skrift ?

Alt er relativt.

Forhandlerne er tilbøjelige til at medregne "rabatten" næste gang modellen
skal skiftes.

Det er set før med Mitsubishi Galant.

PS: Det er nu registreringsafgiften, der tager det største nedslag i
prisen..;)

Bjørn Jørvad

Fra : Karsten Andersen

Dato : 23-09-04 06:24

Wed, 22 Sep 2004 21:45:21 +0200, skrev Brian, på 14 linier, i
<4151d62a$0$39266$14726298@news.sunsite.dk>, :

>Hejsa

>Isåfald er den da lidt af et røverkøb IMO
>Findes der et link eller andet skrift ?
>
>/Brian

Kun det nyhedsbrev jeg fik fra Opel Viby.

En 1,6 5dørs classic koster 188.184 og de skriver spar op til 48.000
En 1,6 5dørs limited koster 241.777 og de skriver spar 50.000

Men hvad man så får dem til ved jeg ikke.
kikker nok forbi dem en dag.

Det skulle ikke undre mig der er noget fusk i dette.

--
MVH Karsten
Horsens

Fra : Jeppe Ladefoged

Dato : 22-09-04 20:50

> På den seneste model - den helt nye Astra..?

Jeg har set flere reklamer, hvor det er Astra "Classic" der er billig.
Det er den "gamle" Astra G, ikke den nye Astra H model.

De har vel et rest lager eller noget de skal af med.

mvh
Jeppe

Fra : Henrik B.

Dato : 22-09-04 20:59

"Jeppe Ladefoged" <degofedal_spamfilter01@ÆØÅunderflow.dk> skrev i en
meddelelse news:4151d76d$0$39267$14726298@news.sunsite.dk...

> Jeg har set flere reklamer, hvor det er Astra "Classic" der er billig.
> Det er den "gamle" Astra G, ikke den nye Astra H model.
>
> De har vel et rest lager eller noget de skal af med.

Nej, Opel fortsætter med at Producere Astra G netop til en reduceret pris,
som Astra Classic. Ud over de lave priser der annonceres med, får man ca.
17.000,- i rabat, når man kommer hen til forhandleren. En fin bil til meget
"billige" penge.

--
M.v.h.
-------------------------------------

Fra : Peter

Dato : 22-09-04 21:06

[klip]

> [...]
> som Astra Classic. Ud over de lave priser der annonceres med, får man ca.
> 17.000,- i rabat, når man kommer hen til forhandleren. En fin bil til

OT: Billig betyder i virkeligheden rimelig - så der er ingen grund til at
bruge " "

Mvh Peter

Fra : Henrik B.

Dato : 22-09-04 21:30

"Peter" <pgc@FJERNDETTEnospam.dk> skrev i en meddelelse

> OT: Billig betyder i virkeligheden rimelig - så der er ingen grund til at
> bruge " "

Tjah, var også i tvivl om jeg skulle bruge dem. Men ok, meningen var klar.

--
M.v.h.
-------------------------------------

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 22-09-04 23:48

"Henrik B." <saab@_NOSPAM_tdcadsl.dk> skrev
> Ud over de lave priser der annonceres med,

Det er åbenbart en hemmelighed med prisnedsættelsen, det står ikke på
hjemmesiden.

Hvordan får man det uden brug af våben?
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Henrik B.

Dato : 23-09-04 00:01

> Det er åbenbart en hemmelighed med prisnedsættelsen, det står ikke på
> hjemmesiden.

> meget
>
> Hvordan får man det uden brug af våben?

Jeg har fået det fortalt af en Opel-ansat. Forhandlerne er sure over, at de
ikke må annoncere med dette...

--
M.v.h.
-------------------------------------

Fra : Karsten Andersen

Dato : 23-09-04 06:25

Wed, 22 Sep 2004 21:50:16 +0200, skrev Jeppe Ladefoged, på 12 linier,
i <4151d76d$0$39267$14726298@news.sunsite.dk>, :

en Limited er vel den nye?

--
MVH Karsten
Horsens

Fra : Lenn Lauridsen

Dato : 24-09-04 09:46

> [...]
> Det er den "gamle" Astra G, ikke den nye Astra H model.
>
> De har vel et rest lager eller noget de skal af med.

Opel har ikke noget lager - de producerer kun de biler importørene
bestiller!

Fra : Ivar Madsen

Dato : 25-09-04 23:11

Lenn Lauridsen skrev:

> Opel har ikke noget lager - de producerer kun de biler importørene
> bestiller!

Og impotøren kan ikke have et restlager, han gerne vil af med, når der
kommer en ny model?

--
Med venlig hilsen Ivar Madsen
Jeg har lavet en ny hjemmeside http://milli.dk/

Fra : Karsten Andersen

Dato : 23-09-04 05:58

Wed, 22 Sep 2004 21:33:12 +0200, skrev Jan W. Nielsen, på 9 linier, i
<4151d379$0$308$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>, :

>På den seneste model - den helt nye Astra..?

Yep incl den nye Wagon.

--
MVH Karsten
Horsens

Fra : Karsten Andersen

Dato : 23-09-04 06:28

Thu, 23 Sep 2004 06:57:58 +0200, skrev Karsten Andersen, på 14 linier,
i <ttl4l01vi37siuvbvr7faia455lo97kphn@4ax.com>, :

hmmm den står der ikke spar 50k på

--
MVH Karsten
Horsens

Fra : Per O.

Dato : 23-09-04 02:27

Karsten Andersen wrote:
> 50000 kr for de fleste Astra'er.
> Det må da siges og være en del.

Opels kundeservice taget i betragtning bl.a. i forbindelse med netop
Astra'er med ødelagte tandremme, er vel netop grunden til at de må gøre
noget drastisk for at narre nogen til at købe deres biler. Når du først er
blevet Opel ejer, hænger du jo på de medfølgende problemer. De tager så
først røven rigtig på dig, når du står med en eller anden fejl, som de
desværre ikke lige kan hjælpe med at dække under det de 'kalder' for garanti
!
Prøv dog at købe en rigtig bil og ikke en Opel, også selv om de sælger
Opel'en til nedsat pris. Noget lort bliver ikke til guld fordi man ændrer
prisen !

Per O.

Fra : Henrik B.

Dato : 23-09-04 11:09

"Per O." <digital@NEJTAK-osterbo-net.dk> skrev i en meddelelse

> Prøv dog at købe en rigtig bil og ikke en Opel, også selv om de sælger
> Opel'en til nedsat pris. Noget lort bliver ikke til guld fordi man ændrer
> prisen !

*Gulp* Så Per, nu må du sgu lade danskerne blive i troen.......også når det
gælder alt andet end biler.

--
M.v.h.
-------------------------------------

Fra : Christian Hansen

Dato : 24-09-04 22:52

"Per O." <digital@NEJTAK-osterbo-net.dk> wrote in message

> [...]
> først røven rigtig på dig, når du står med en eller anden fejl, som de
> desværre ikke lige kan hjælpe med at dække under det de 'kalder' for

Og det gør Peugout, VW og mange andre importører ikke ?
Har ellers hørt min del brok over sælgere og importører fra andre firmaer
end lige Opel, der ikke vil dække fejl selvom bilen er indenfor garanti.

> Prøv dog at købe en rigtig bil og ikke en Opel, også selv om de sælger
> Opel'en til nedsat pris. Noget lort bliver ikke til guld fordi man ændrer
> prisen !

Er man lidt forudindtaget ?

Christian Hansen
http://www.nmweb.dk
http://www.taabelig-turbo-klub.dk

Fra : Ivan Madsen

Dato : 24-09-04 09:54

On Wed, 22 Sep 2004 20:33:12 +0200, Karsten Andersen <karsten@jyde.dk>
wrote:

>50000 kr for de fleste Astra'er.
>Det må da siges og være en del.

Ja, hvis man ser på størrelse osv. er det svært at finde mere til
prisen. Kunne godt fristes af stationcar'en, der er da plads til en
hund eller to med tilbehør. Bare en skam, at de ikke lige smider de
nye diesel-motorer i.
Har Opel fået styr på tandremmene, det var vist det mest ømme punkt
for nogle få år siden - og hvordan har Astra G det med rust? En ting
er rustgaranti, men hvis det er garanti for at den er rustet væk på X
år kan det jo være lige meget . Holder 1.7 dieselen i længden?
--
Ivan Madsen,
Saxo 1.4 i SX.

Fra : Brian

Dato : 24-09-04 20:34

Hejsa

Ivan Madsen skrev:

> Har Opel fået styr på tandremmene, det var vist det mest ømme punkt
> for nogle få år siden

De ændrede intervallet fra 120.000 til 60.000 Km, det løste
problemerne. Tandremsskift er heldigvis ikke så dyre på Opel.
Jeg giver lige under 1700,- for min 2.0 16V, som også var den motor
der startede hele balladen med ødelagte tandremme.

> - og hvordan har Astra G det med rust?

Alt ruster i DK, hvis man ikke er over det

/Brian