Kim Persson wrote:
> Jeg syntes dog at bruge 3timer på at sætte forrør på en sv'er er lidt i
> overkanten, og det endte dog også med at jeg kun skulle betale for 2½time.
> Men tager det virkelig 2½time at afmontere uorgionale og montere originale
> forrør på en sv'er???
Natja... da vi snakke om en omfusket maskinen, med diverse manglende
hænsgler, omskæringer, uoriginale dele osv. som er indblandet, så blir
arbejdet hurtigt en tidsrøver.
> Er jeg blevet snydt eller er jeg uberettiget blevet småsur på manden?
Ja, nej, måske... det svære i det her er at det nemt tager ekstra tid,
og især V maskinerne, syntes jeg selv er rimelig bøvlet at røre ved
udstødningerne med. Nu er det også en S model du har, så er der ikke
noget kåbeværk der skal af og på, for at røre ved udstødningen osv.
eller er det kun fattigmands Duc650'erne som har kåber ud over
udstødningen(Niels ???).
Men igen, manden gir et tilbud, selv om du gør opmærksom på de
problemer der kan være osv. Så bør han jo gøre op mærksom på ekstratiden
osv. i god tid, så i kan aftale hvordan og hvorledes, i stedet for at
bare tage ekstra penge når man er færdig.
> mvh Kim
> med oplagt udstødning og flad pengepung.
> Som nu skal længere væk end mit trygge Amager for at finde en ny mekker til
> min mc.
Eller benytte kantana MC's gode mekker hjælpe dags tilbud, eller finde
en anden god lille klub hvor der er venlige sjæle til at vise hvordan du
selv kan gøre disse ting :) f.eks. så er den operation, som du lige har
fået lavet i den lette ende, for gør det selv folket :) og eneste minus
ved den er at den tager tid :) altså ikke noget som absolut skal gøres
af en mekaniker, han er lige så meget menneske som du selv, og kan lave
de samme fejl :)
--
VH
Lars Molnit
MZ ETZ 251 CDi
Suzuki GSF-r 1200 rr
www.dfmc.dk/Lars_Molnit