Mere on visa kort
Fra : Steen

Dato : 22-09-04 16:24

Hej

Jeg skal til Tyrkiet om et par uger, er der nogen der har erfaringer med
det nye visa/dankort i Tyrkiet?

Flere steder afvises det nye kort jo.....

--
Steen
danmark = dk

Fra : Anders Jensen

Dato : 23-09-04 16:58

Det er lidt en storm i et glas vand.....Der er steder hvor det ikke virker,
men i 99% at alle gange virker det...det eneste er at der nu kræves
legitimation af dig (dvs. pas etc skal med bringes hvor du vil bruge
kortet). Men hvis du vil være sikker så få lavet et
Mastercard/Diners/e.lign. de koster lidt men det er en ekstra sikkerhed, og
der er jo også begrænsninger på hvor meget du kan bruge dit dankort/viaskort
om mdr. mener pt. at der er 20.000 kroner.

God tur

Fra : Steen

Dato : 23-09-04 21:25

"Anders Jensen" <A.Jensen@tdcadsl.dk> wrote in