TAK til gruppen
Fra : Tue Jensen

Dato : 22-09-04 16:19

En stor TAK til de der er kommet med svar på min mange spg., bl.a. ang. min
SV650S der døede når den fik gas. Som der var nogen der påpegede, viste det
sig at der lå 1-2 del vand i tanken og rigeligt i karburatoren! At jeg så
ikke formåede at tømme karburatoren er en anden ting Skrattelyden er
væk efter at der er kommet nyt kæde-kit på og koblingen funker 100%.

Takker!

--
Mvh. Tue Jensen
SV650S ´99 og DT125LC ´85

Fra : Bo Rasmussen

Dato : 22-09-04 16:40

Hej Tue.
Jeg har ikke bidraget, men selv tak

Rart at se, at nogen virkelig får den hjælp, de søger og ikke bare en masse
bøvede svar !

Bo

Fra : Armand

Dato : 22-09-04 19:45

Bo Rasmussen <bo@FJERNChipsAway-Roskilde.dk> skrev i en

> Rart at se, at nogen virkelig får den hjælp, de søger og ikke bare en
masse
> bøvede svar !

Eller måske nærmere: én der magtede at pille det essentielle ud blandt de
bøvede svar

--
Armand.

Fra : Jim Andersen

Dato : 24-09-04 10:26

Tue Jensen wrote:
> ang. min SV650S der døede når den fik gas. Som der var nogen der
> påpegede, viste det sig at der lå 1-2 del vand i tanken og rigeligt i
> karburatoren!

Hvor kom alt det vand fra ? Almindelig brug, regnvejrskørsel, stået ude mens
Ivan hærgede, kondens ?

/jim

Fra : Tue

Dato : 24-09-04 12:08

On Fri, 24 Sep 2004 11:26:20 +0200, Jim Andersen wrote:

> Hvor kom alt det vand fra ? Almindelig brug, regnvejrskørsel, stået ude mens
> Ivan hærgede, kondens ?
Tjaa, jeg ved det ikke havde lige købt mc'en
--
~~ Tue Jensen ~~
SV650S - DT125LC

Fra : Armand

Dato : 25-09-04 11:13

Jim Andersen <jimVÆÆK@officeconsult.dk> skrev i en

> Hvor kom alt det vand fra ? Almindelig brug, regnvejrskørsel, stået ude
mens
> Ivan hærgede, kondens ?

Kondens, er nok hovedsynderen!

Et sprit-kur én gang årligt er derfor ikke så dum en ide, ligesom at lidt
opmærksomhed på problematikken ved vinteropstaldningen vil gavne næste
sæsons problemfri kørsel.

--
Armand.