program der kan journalisere video
Fra : Lone Koefoed

Dato : 22-09-04 15:16

Hej

Er der mon nogen der kender til et program, hvor man kan journalisere
videoklip på lidt samme måde som man i iPhoto kan journalisere sine
billeder?
Jeg tænker på sådan noget som overskuelighed, mulighed for at putte i
mappe og ikke mindst mulighed for at kommentere.

Man kan jo altid bruge en database, men sæt nu at iPhoto-til-videoklip
findes derude...
Det er mest til videoklip taget med digitalkamera, så de er ikke
specielt store (<5mb).

--
Lone

Fra : jens winding

Dato : 25-09-04 18:49

On Wed, 22 Sep 2004 16:16:09 +0200, Lone Koefoed wrote
(in message <karotte-43854A.16160822092004@news.net.uni-c.dk>):

> [...]
> findes derude...
> Det er mest til videoklip taget med digitalkamera, så de er ikke

Programmet findes og hedder iVideo. Det er præcis som iPhoto og fungerer
supergodt som om det var lavet af Apple. Det koster 17 dollar og downloades
fra http://www.waterfallsw.com/products/ivideo/
Venlig hilsen Jens Winding

Fra : Steen Villumsen

Dato : 04-10-04 20:36

Trods navnet kan jeg anbefale "Foottrack" - http://www.foottrack.com/

--
Steen Villumsen
steen [at] teglvang [dot] dk

Fra : Morten Lind

Dato : 04-10-04 21:54

Steen Villumsen <read_d@wn_bel.ow> wrote:

> Trods navnet kan jeg anbefale "Foottrack" - http://www.foottrack.com/

iVideo......

Jeg kan ikke huske, hvor jeg har den fra? Google siger:
<http://ivideo.sourceforge.net/>
M.

Fra : Lone Koefoed

Dato : 04-10-04 22:45

Tak for tipsene.
Jeg er ved at teste QPict (http://www.qpict.net/) for tiden.
Det er et rigtig fint program, men det mangler lige den feature at man
kan få en liste over de kategorier og stikord man har lavet indtil nu.

Ser på jeres tips snarest muligt og vender så sikkert tilbage med en
ultrakort anmeldelse engang.

--
Lone

Fra : Jens Rasmussen

Dato : 09-10-04 21:49

> [...]

> kan få en liste over de kategorier og stikord man har lavet indtil nu.
>
> Ser på jeres tips snarest muligt og vender så sikkert tilbage med en
Hej igen.
Hvis ikke det kan hvad du ønsker, er du velkommen til at se min database
(FileMaker) - jeg har lavet nogle scripts/rapporter, som gør det nemt.
Jens, Fimano, 20312115

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 09-10-04 22:37

> [...]

> findes derude...
> Det er mest til videoklip taget med digitalkamera, så de er ikke

Vil endnu engang anbefale iView MediaPro.
<http://www.iview-multimedia.com/>

Slår iPhoto med flere længder og æder næsten alle medier.

/Preben
--
http://www.ravnekrogen.dk/gallery/salg