Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Kamera til undervisning
Fra : 2rb1

Dato : 22-09-04 12:15

Jeg har 4 kilo til rådighed og skal have 2 kameraer som kan bruges i studie,
(undervisning) altså med manuelle indstillinger og flashsko.
Nogle ideer til hvad jeg bruge.... nyt eller brugt.

Mvh. 2rb1

Fra : Ukendt

Dato : 22-09-04 12:31

"2rb1" <jule@manden.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har 4 kilo til rådighed og skal have 2 kameraer som kan bruges i
studie,
> (undervisning) altså med manuelle indstillinger og flashsko.
> Nogle ideer til hvad jeg bruge.... nyt eller brugt.

Digitalt, analogt?

Fra : René Ernst Nielsen

Dato : 22-09-04 12:37

Hvis du har fire tusind kroner, og skal have 2 kameraer, vil jeg foreslå at
du køber 2 analoge spejlreflekskameraer. Der kan du få en del for dine
penge. Bruger du normalt Canon eller Nikon eller ??? Du skal næsten vælge et
system, så objektiverne kan bruges på alle kameraerne...

--
Venlig hilsen/best regards

René Ernst Nielsen

+45 66122111
+45 28722962

Fra : 2rb1

Dato : 22-09-04 13:07

det skal være digitalt

Fra : Carsten Riis

Dato : 22-09-04 13:35

2rb1 wrote:

> det skal være digitalt

Og hvad er det for noget undervisning.

Kom med flere informationer, tak.

mvh

Carsten Riis

Fra : 2rb1

Dato : 22-09-04 14:21

"Carsten Riis" <cr@carben.dk> skrev i en meddelelse

> Og hvad er det for noget undervisning.
>

> Kom med flere informationer, tak.
>

> mvh
>
> Carsten Riis

At komme med en undervisningsplan, pædagogisk rum og praksis vil nok være
for omfattende, så jeg holder mig til den jeg har skrevet før.
Kamera med flashsko, manuel indstilling og så skal det være digital.

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 22-09-04 14:33

2rb1 wrote:

> At komme med en undervisningsplan, pædagogisk rum og praksis vil nok være
> for omfattende, så jeg holder mig til den jeg har skrevet før.
> Kamera med flashsko, manuel indstilling og så skal det være digital.

To piskeslag pr stk. er squ ikke møj, men prøv at kikke efter nogle
brugte Fuji Finpix 6900 og 602 zoom...!

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : 2rb1

Dato : 22-09-04 15:37

> To piskeslag pr stk. er squ ikke møj, men prøv at kikke efter nogle
> brugte Fuji Finpix 6900 og 602 zoom...!

Det vil jeg prøve - mange tak ;0)

Fra : Carsten Riis

Dato : 22-09-04 15:29

2rb1 wrote:

> At komme med en undervisningsplan, pædagogisk rum og praksis vil nok være
> for omfattende, så jeg holder mig til den jeg har skrevet før.
> Kamera med flashsko, manuel indstilling og så skal det være digital.

Snakker vi undervisning til børn, voksne, seniorer.

Med disse informationer vil jeg henvise dig til
http://www.edbpriser.dk's søgefunktion på området.
De tekniske specifikationer kan du selv lede efter så.

Du får svar som du spørger.

mvh

Carsten Riis