Intro til installations-CD
Fra : Peter S

Dato : 22-09-04 12:20

Hej alle

Jeg har fået en opgave jeg ikke ved hvordan jeg skal gribe an.

Vi har brug for i forbindelse med udgivelse af noget software, at starte et
skærmbillede hvor kunden kan vælge mellem at fortsætte til setup eller at
gennemse CD-romen for andet materiale.

Målet er at det ikke må ske i en browser eller projektor hvor der er rammer
og toolbars. Jeg har tænkt mig at bruge flash til det - er det klogt og hvis
det er muligt hvordan gør jeg?

På forhånd tak
Peter S

Fra : Kenneth

Dato : 30-09-04 15:42

> [...]
rammer
> og toolbars. Jeg har tænkt mig at bruge flash til det - er det klogt og

Du kan lave en projekter (exe-fil) fra flash, som ikke har nogen toolbars...
Hvis det skal være i Fullscreen kan jeg anbefale Jugglor
(http://flashjester.com) ....

Med den screen hvori man skal vælge mellem de to ting, kan du søge på
www.download.com efter "autorun" så kommer der sikkert nogle ting...

Held og lykke

Fra : Bo Dudek

Dato : 01-10-04 07:47

[...]

>Med den screen hvori man skal vælge mellem de to ting, kan du søge på
>www.download.com efter "autorun" så kommer der sikkert nogle ting...

men den screen kan man sagtens lave i flash.. du kan bruge fscommand
til at starte en exe fil (setuppen) og getURL(); til at browse med..

Mvh
Bo Kamp Dudek
www.bodudek.dk