Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Kan I bedømme dette site og softwaren.
Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 22-09-04 09:41

Kan I bedømme dette site og softwaren...

Jeg har fået en e-mail fra en amerikaner, først troede jeg det var
spam, som var smuttet forbi mit filter, men ved et nærmere eftersyn
kunne jeg se, at det det var en personlig e-mail.

Vedkommende ville linke til mit foto-site, og høre om jeg ville
linke til hans site, og så var der en hel masse snak om at jeg kunne
prøve hans software.

Jeg tog et kik på hans web-site, den virkede lidt rodet, men på den
anden side, så var indholdet rimmelig interessant, jeg faldt bl.a.
over denne artikel om restaurering af gamle fotos.
http://www.black-and-white-to-color.com/articles/html/overview_of_photo_restoration_.html

Jeg er mac-bruger, så jeg kan ikke teste hans software, men så
tænkte jeg, at der måske er nogen her i gruppen som vil prøve, og
som kan fortælle os om det er "hot eller not", man kan hente en
gratis prøve-version på hjemmesiden.
http://www.black-and-white-to-color.com/

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Langgaard

Dato : 22-09-04 10:41

> [...]
> tænkte jeg, at der måske er nogen her i gruppen som vil prøve, og
> som kan fortælle os om det er "hot eller not", man kan hente en

Undskyld, men hvis andre havde brugt denne gruppe til at få lavet test af
software, så havde du nok været den første til at opponere.

Men det er nok anderledes for dem der hedder Nils Ebbesen ?

--
Venlig hilsen Leif Langgaard

www.analogfoto.dk - Salg af analogt fotoudstyr.
www.megapixels.dk (tom)

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 22-09-04 11:32

Klaphatten bette langgaard skrev:

> Men det er nok anderledes for dem der hedder Nils Ebbesen ?

Mit indlæg lægger op til debat, og det er 100% on-topic...!

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Jens Bruun

Dato : 22-09-04 16:20

The Clap Hat "Niels Riis Ebbesen" <info@niels-ebbesen.net> wrote in message

> Mit indlæg lægger op til debat, og det er 100% on-topic...!

Hvad er det, du vil have debatteret? Nu har jeg læst dit indlæg tre gange,
og jeg kan stadig ikke finde et oplæg til debat. Jeg kan derimod læse, at du
beder om at få aftestet noget obskurt software, fordi du ikke selv gider
gøre dig den ulejlighed - det er der sgu' da ikke meget debat i.

--
-Jens B.
http://www.fotolog.dk - Min fotodagbog (Sidst opdat. 18.09.04)

Fra : ;o\)-max-

Dato : 22-09-04 17:37

"Jens Bruun"
> [...]
> beder om at få aftestet noget obskurt software, fordi du ikke selv gider
> gøre dig den ulejlighed - det er der sgu' da ikke meget debat i.

hehehe..

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 22-09-04 18:32

Jens Bruun wrote:

> Nu har jeg læst dit indlæg tre gange,
> og jeg kan stadig ikke finde et oplæg til debat.

Tja så kan du ikke læse, jeg vil foreslå, at du ansøger om at få
dine skolepenge tilbage.

Jeg skriver netop, at jeg ikke kan afprøve softwaren på en Mac, og
grunden til at jeg spørger her i gruppen er iøvrigt, at der gennem
de senere år, har været flere tråde om restaurering af gamle fotos,
og digital farvelægning af S/H billeder,

Der er det ikke uinteressant at få afklaret, om det er relevant at
henvise til det pågældne web-site, når sådanne tråde dukker op.

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Jens Bruun

Dato : 22-09-04 19:05

> Tja så kan du ikke læse, jeg vil foreslå, at du ansøger om at få
> dine skolepenge tilbage.

Har jeg forsøgt, men skolen undslår sig.

> [...]
>
> Der er det ikke uinteressant at få afklaret, om det er relevant at
> henvise til det pågældne web-site, når sådanne tråde dukker op.

Og jeg spørger igen: Hvor der dit oplæg til d-e-b-a-t?

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 22-09-04 19:09

Jens Bruun wrote:

> Og jeg spørger igen: Hvor der dit oplæg til d-e-b-a-t?

Nu troll'er du....!

FUT

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen