Tætning af soltag
Fra : JS

Dato : 22-09-04 09:10

Jeg har en gammel spand med et uriginalt soltag, hvor vandet kan lægge sig i
en lille rende hele vejen rundt og herefter sive stille og roligt ind i
bilen for til sidst at dryppe ned på førersædet med dertilhørende våd bag
til følge - det er ikke fedt!!!

Jeg er interesseret i midlertidige løsninger såvel som bestandige løsninger.
Jeg overvejer at tætne det totalt med noget silikone eller lignende, er det
muligt?
Findes der noget gennemsigtigt tape eller lignende jeg kan tætne det med
udefra (udseendet betyder mindre!)? Eller er gaffatape sagen?

Mvh. JS

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 22-09-04 10:50

JS telepaterede følgende til sin PC:
> Jeg er interesseret i midlertidige løsninger såvel som bestandige
> løsninger. Jeg overvejer at tætne det totalt med noget silikone eller
> lignende, er det muligt?

Udfra, hvad du beskriver, så ja...

Du kan seale rillen, så vandet ikke ligger sig der, og dermed skulle det
problem være løst...

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Morten Pedersen

Dato : 22-09-04 14:07

hej js... jeg havde selv en gammel polo hvor det dryppede fra soltaget, men
der var problemet ikke utæthed, men at der samlede sig kondens der... er du
sikker på at det ikke er tilfældet her?

vh morten

meddelelse news:41514aaf$0$39261$14726298@news.sunsite.dk...

Fra : anders majland

Dato : 22-09-04 14:53

> Jeg er interesseret i midlertidige løsninger såvel som bestandige
> løsninger. Jeg overvejer at tætne det totalt med noget silikone eller
> lignende, er det muligt?

Jeg har tidligere med succes brugt silikone til at få et soltag tæt (men
det kunne så heller ikke åbnes bagefter)

--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid