irriterende mouse-over-trommelyde
Fra : Martin Petersen

Dato : 22-09-04 09:11

Er det mig der er skør, eller får I også nogle irriterende trommelyde
smidt i hovedet når man i Safari ("blokér popupvinduer" ER slået til)
lader musien glide hen over visse dele af nogle danske dagblades
hjemmesider? Eller fra teksten op i menulinjen?

Fænomenet er der (men slet ikke altid ) på fx.

http://www.berlingske.dk/anmeldelser/

v.h
Martin

Fra : Lone Schmidt

Dato : 22-09-04 16:43

Martin Petersen <xmartinmarius@petersen.mail.dk> wrote:

> [...]
> hjemmesider? Eller fra teksten op i menulinjen?
>
> Fænomenet er der (men slet ikke altid ) på fx.

Så er jeg osse skør!.
Jeg får ikke lige trommelyde, men rigtig musik....og et chok!
(og det er ikke en genvejstast, som starter itunes)
--
Venlige hilsner og
grumme god hygge

Lone

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 22-09-04 17:38

Lone Schmidt <mailloneFJERN@netscape.net> wrote:

> Jeg får ikke lige trommelyde, men rigtig musik....og et chok!
> (og det er ikke en genvejstast, som starter itunes)

er det ikke bare lyde indlejret i websiden?

Fra : Ole Jensen

Dato : 22-09-04 18:09

> [...]

> lader musien glide hen over visse dele af nogle danske dagblades
> hjemmesider? Eller fra teksten op i menulinjen?

Du er ikke skør.

Det er de dumme reklamer fra IBM og andre firmaer der spiller film når
man fører musen hen over dem, og filmene er selvfølgelig med musik m.m.

IBM-reklamen fra dit første link er i bunden af siden, men aktiveres
tilsyneladende også andre steder på siden.

JEG ER TRÆT AF DEM

Ole-J
Jeg er ikke ekspert - selvom jeg ofte udtaler mig som sådan

Fra : Kaj Christiansen

Dato : 22-09-04 18:24

Ole Jensen <newsplus@oleswebsite.dk> wrote:

> [...]
>
> IBM-reklamen fra dit første link er i bunden af siden, men aktiveres
> tilsyneladende også andre steder på siden.

Så er det man er glad for PithHelmet...
Jeg er ikke blevet udsat for fænomenet i Safari, men har oplevet rædslen
i Firefox.

mvh.
Kaj.
--