Reader til binaer?
Fra : /Ole

Dato : 22-09-04 09:02

½øjs@

Det er jo ingen statshemmelighed, OE6 er noget skrammel til binaere
nyhedsgrupper.

For tiden bruger jeg Forté Agent, men jeg kan ikke lige forlige mig med
den... Er der nogle forslag til andre, jeg skal kikke på?

Bruger XP Pro sp2

/Ole

Fra : Leony

Dato : 22-09-04 17:36

"/Ole" <ole_ryo_FJERN@_DETTE_stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> For tiden bruger jeg Forté Agent, men jeg kan ikke lige forlige mig
> med den... Er der nogle forslag til andre, jeg skal kikke på?

PowerGrab:
http://www.cosmicwolf.com/

GrabIT:
http://www.shemes.com/

Newsgrabber (shareware):
http://www.downseek.com/download/16899.asp
Ved ikke lige hvordan den har det med Yenc.
Jeg brugte den meget før Yenc og synes stadig det er den bedste reader
jeg har prøvet til binært.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Cosmic Kid

Dato : 26-09-04 09:47

Jeg bruger Newsbin Pro & kan klart anbefale denne, så hvis du har lyst prøv
at find den på nettet...

MVH
Steen

Fra : Morten Bowman

Dato : 26-09-04 21:35

On Sun, 26 Sep 2004 10:46:46 +0200, "Cosmic Kid"
<theboss@NOSPAMpost2.tele.dk> wrote:

>Jeg bruger Newsbin Pro & kan klart anbefale denne, så hvis du har lyst prøv
>at find den på nettet...

Newsbin er fin, men prøv også Newsleecher. Dejligt lille program

--
Morten Bowman
newssnabelabowmanpunktumdk