RR jyllandsringen
Fra : Frank Verner Jensen

Dato : 13-05-01 08:12

jeg var lige ovre og se tidstagningerne lørdag, det er første gang jeg har
set RR live.
det var ret imponerende nedlægninger de får på sådan en bane. hvis man ser
bort fra de
2-3 personer der lå for enden af langsiden
sp-1'eren har en rigtig fed dyp lyd, men alle de andre i klassen op til
1300ccm lød sku også godt når de blev fyret af ud af svinget efter
langsiden.
og det var jo et perfekt vejr at køre i, så det var fedt da jeg mødte 2
andre på gsxr600/750 ved broen til fyen som jeg fulgtes med resten af vejen.
og jeg så ikke en enedste betjent hele vejen, positivt overrasket.
mvh
bo Thomsen
vfr 750f-g til salg
bbt@worldonline.dk

Fra : Michael Lyngbøl

Dato : 13-05-01 18:45

On Sun, 13 May 2001 09:12:06 +0200, Frank Verner Jensen wrote:
> [...]
> bort fra de
> 2-3 personer der lå for enden af langsiden

Sidst løb 600ccm Rookie har nu ret sjov. Her blev løbet stoppe to gange
da de havde det med at køre af banen 'i bunker'.

Heldigvis lød det til at ingen kom til skade.

> sp-1'eren har en rigtig fed dyp lyd, men alle de andre i klassen op til

SP-1'eren er bare i orden. Duc'erne er nu heller ikke at kimse af

--
Michael Lyngbøl -- Opinions are mine[TM];
CBR 600F

Fra : Rune Larsen

Dato : 13-05-01 21:15

"Michael Lyngbøl" <lyngbol@c.dk> skrev i en meddelelse
> SP-1'eren er bare i orden. Duc'erne er nu heller ikke at kimse af

Knallert.
Den kan hverken følge med i superbike eller superstock....

Til gengæld har de fået ild i cylindrene de forskellige gixxer-piloter!

Og er der så nogen der ved hvordan Selmar har det? Det var et ret vildt
crash han lavede - jeg stod lige foran :-/

/Rune

Fra : Allan Bojesen

Dato : 13-05-01 23:01

"> Knallert.
> Den kan hverken følge med i superbike eller superstock....

For mig så det ud til at det var piloten der manglede gnisten/evnen.
Men hvad han evevtuelt manglede havde Finn Villadsen masser af på
KTM´eren

Allan Bojesen ( Der lagde vejen forbi fredag, lørdag og søndag)

Fra : AW på TRX

Dato : 14-05-01 07:50

Villadsen blev muligvis ikke nummer 1 i løbet, men han vinder klart en pris
for størst underholdningsværdi...
Det var herligt at se.

Allan
TRX

Fra : Sand

Dato : 14-05-01 07:40

"Allan Bojesen" <allan@bojesen.com> wrote in message
> Men hvad han evevtuelt manglede havde Finn Villadsen masser af på
> KTM´eren
Ja, jeg skal love for at han gav dem hjul på Motad'en.
Det var lidt synd der ikke var flere af dem med - det havde jeg nu
glædet mig til!!

Mvh. Sand
|| Bol d'Or ||

Fra : Claus Rittig

Dato : 14-05-01 15:02

"Sand" <andpe_96@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Ja, jeg skal love for at han gav dem hjul på Motad'en.
> Det var lidt synd der ikke var flere af dem med - det havde jeg nu
> glædet mig til!!

Ja, ja, bare vent, jeg skal jo lige have fundet et par hjul til KTM'en...

Rittig
(soon to be a Motard racer osse)

Fra : Allan Bojesen

Dato : 14-05-01 20:09

> Ja, ja, bare vent, jeg skal jo lige have fundet et par hjul til
KTM'en...

> Rittig
> (soon to be a Motard racer osse)

Jeg vil med glæde stå ved ringside næste år og heppe på dig

Allan Bojesen

Fra : Allan Bojesen

Dato : 14-05-01 20:05

> Ja, jeg skal love for at han gav dem hjul på Motad'en.
> Det var lidt synd der ikke var flere af dem med - det havde jeg nu
> glædet mig til!!

Fandt du ud af hvorfor de to andre ikke var med om søndagen. De
trænede da vældigt om lødagen.

Allan Bojesen

Fra : Jens S., Esbjerg

Dato : 13-05-01 22:18

"Michael Lyngbøl"
skrev
> Sidst løb 600ccm Rookie har nu ret sjov. Her blev løbet stoppe to gange
> da de havde det med at køre af banen 'i bunker'.
SNIP
***********************
Øv Jeg gik lige inden sidste løb. Godt de slap fra det uden problemer.
Jeg kiggede efter Tomas Linnet under et af løbene, men kunne ikke se ham -
nogen meldinger - var han stået af ?

--

/Jens S., Esbjerg
GSX 600 F & GN 125

Fra : Rune Larsen

Dato : 14-05-01 09:54

"Jens S., Esbjerg" <jesvFJERN-FRA-F-TIL-SNABELA@jubiipost.dk> skrev i en
meddelelse news:9dmton$c4u$1@news.inet.tele.dk...

> Jeg kiggede efter Tomas Linnet under et af løbene, men kunne ikke se ham -
> nogen meldinger - var han stået af ?

Problemer med skrutte-sukien...

/Rune