Andet multimedie
bentjuul 3670
Mangler dansk og svensk blafrende flag
Fra : Dan Andersen

Dato : 21-09-04 19:33

Er der nogen der har eller kender til subject?
På forhånd tak

--
Mvh. Dan Andersen - www.dbamott.dk

Fra : Morten S Hansen

Dato : 21-09-04 21:31

Prøv Microsoft Office's clipart arkiv på internettet. - der har jeg
ihverfald tidligere fundet et blafrende dansk flag.

Er ikke umiddelbart klar over om det er nødvendigt at have office-pakken
installeret for at få adgang til arkivet...

morten

Fra : Villy Erichsen

Dato : 21-09-04 22:29

In article <Ot_3d.17254$Ku3.2227@news.get2net.dk>, Dan Andersen
<dan@dbamott.dk> wrote:

> Er der nogen der har eller kender til subject?
> På forhånd tak

Google billedsøgning : dansk flag og svensk flag

--
Venlig hilsen
Villy Erichsen

Fra : per christoffersen

Dato : 21-09-04 22:40

"Villy Erichsen" <spam@hammel-by.dk> skrev i en meddelelse

> Google billedsøgning : dansk flag og svensk flag

Så skal man lige huske på, at de billeder man finder på den måde må man kun
anvende til privat brug (og feks ikke til offentliggørelse på en
hjemmeside).

/Per

Fra : Lars Ladingkaer

Dato : 21-09-04 22:34

http://www.animationfactory.com/animations/flags

--
/Lars

Forum for DVD- og HDD-optagere: www.recordere.dk

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 23-09-04 18:46

"Dan Andersen" <dan@dbamott.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der har eller kender til subject?
> På forhånd tak
>
> --
> Mvh. Dan Andersen - www.dbamott.dk

Hej Dan.

Jeg har lagt et billede i dk.binaer
news:415309a1$0$255$edfadb0f@dread12.news.tele.dk jeg ved ikke om
flagstangen skulle have været med, eller det er det filformat du vil have,
men bare sig til så kan jeg lave det om, det er et jeg har fritlagt fra et
af mine egne billeder, kan også se at der måske mangler lidt kontrast.

--
Mvh. Jørgen Nielsen.
jorgenbs@nomorespamnielsen.tdcadsl.dk