mandskabsvogn hvide plader afgift ?
Fra : Andreas Paulsen

Dato : 21-09-04 19:21

Hejsa

er der nogen der vil gisne om hvor mange slanter der skal op af kassen får
at få en
VW transporter mandskabsvogn fra 92 (150.000km) indregistreret på hvide
plader ?

hilsen
andreas

Fra : TG4600

Dato : 22-09-04 07:54

"Andreas Paulsen" <andreas@kemi.dtu.dk> wrote in message
> [...]
> at få en
> VW transporter mandskabsvogn fra 92 (150.000km) indregistreret på hvide

Tja, mon ikke Told&Skat har et (kvalificeret) gæt

/TG

Fra : Andreas Paulsen

Dato : 22-09-04 15:41

Hejsa

Har du et telefonnummer eller email addresse?.
Er du sikker på at de vil gætte før jeg har udfyldt en blanket på 42 sider?

hilsen
andreas

Fra : Anders Christensen

Dato : 22-09-04 16:07

Andreas Paulsen wrote:

> [...]
>
> Har du et telefonnummer eller email addresse?.
> Er du sikker på at de vil gætte før jeg har udfyldt en blanket på 42 sider?

Man svarer normalt efter det man citerer..
Det med at svare før spørgsmålet er noget rod at læse...

Derudover mener jeg at du kan finde en oversigt over betalte afgifter
hos toldogskat på nettet: http://www.toldskat.dk/

--
Mvh Anders Christensen

Fra : anders majland

Dato : 22-09-04 16:25

> Er du sikker på at de vil gætte før jeg har udfyldt en blanket på 42
> sider?

Det er nu kun en enkelt side - og så en kopi af registreringsattesten.
Du kan finde formularen på www.toldskat.dk hvor du også kan finde
telefonnummeret til din skatte region.

Men på hvide plader har den vel en værdi tæt på en normal 9 personers af
samme årgang/km. 60% af det så et godt bud på afgiften

--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid