ENDNU ET tip til ejere af mc'er der har de~
Fra : Ukendt

Dato : 21-09-04 17:37

Køb IKKE en 13/14 rør-nøgle i Bauhaus til 20 kr, den kan ikke
klare de 125 Nm

--
M V H

Peter Jakobsen
KAWASAKI ZX12R '01
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=160
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=1152

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 21-09-04 18:15

"Peter Jakobsen" <pjakob--slet-dette--(snabela)teliamail punktum dk> writes:

> Køb IKKE en 13/14 rør-nøgle i Bauhaus til 20 kr, den kan ikke
> klare de 125 Nm

Tip nr. 2: Køb en 17/19/<whatever> mm unbraco, de koster under 100Kr -
så hvorfor spare?

Kai, med 19mm unbraco til begge YZF'ere, skaffet via et flinkt MC-værksted
--
Kai Harrekilde-Petersen DoD DMCN PMC MCTC d.f.m oldermand
Yamaha YZF-R1 '03 (blå/sort) Yamaha YZF-R6 Polini 911DB 6.2hp (hvid)

Fra : Armand

Dato : 22-09-04 16:34

Kai Harrekilde-Petersen <khp@harrekilde.dk> skrev i en
> [...]

Hvis det er i hexagonen at den svigter, kunne man evt. "forstærke" den ved
at fylde den ud med en bolt(hovede) inden brug :-/

> Tip nr. 2: Køb en 17/19/<whatever> mm unbraco, de koster under 100Kr -
> så hvorfor spare?

Hvilket minder mig om at jeg har løsdelene til nogle sæt
"unbrako-fladnøgler", som jeg kunne sætte i produktion hvis der var
interesserede købere!?

--
Armand.