Oprette fælg
Fra : Ukendt

Dato : 21-09-04 17:30

hey

Fælgen foran på min yamaha blev lidt skæv sidst jeg skiftede egre, så jeg
regner med at skifte alle egre igen. Kan man rette fælgen op eller skal der
en ny til?
Hvordan spænder man et hjul op så det ikke bliver skævt?

--
Tom

Fra : Brian Axelgaard

Dato : 22-09-04 13:41

> Fælgen foran på min yamaha blev lidt skæv sidst jeg skiftede egre, så jeg
> regner med at skifte alle egre igen. Kan man rette fælgen op eller skal
der
> en ny til?

Man retter normalt fælgen op samtidig med at man skifter eger. Hvis du ikke
selv har styr på det, er det bedst at få en cykelhandler til det. Det burde
ikke koster flere hundrede kroner. Hvis du selv vil prøve, så søg lidt på
google.

> Hvordan spænder man et hjul op så det ikke bliver skævt?

Hvor er det hjulet skal spændes op henne?

Fra : Ukendt

Dato : 22-09-04 17:03

"Brian Axelgaard" <Ask@for.it> skrev i en meddelelse
> [...]
> burde
> ikke koster flere hundrede kroner. Hvis du selv vil prøve, så søg lidt på

Jeg ville jo gerne lære det selv

> Hvor er det hjulet skal spændes op henne?

Tja så alle egre da

--
Tom