Kan man altid se/mærke om en pige 'kommer'~
Fra : Andropov

Dato : 21-09-04 16:40

Nusle skrev:

>Hmmm... men mænd kan ikke fake sædafgang

Her står ellers at 1/6 af mænd har faket orgasme.....

Gratisbladet Urban har i samarbejde med Instant Answer lavet en
internet-undersøgelse af unge danskeres sexliv. Her viser det sig, at
59 procent af kvinderne og 16 procent af mændene har faket en orgasme.
http://ekstrabladet.dk/visartikel.iasp?pageID=263548

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 21-09-04 18:35

Andropov skrev:

> [...]
> internet-undersøgelse af unge danskeres sexliv. Her viser det sig, at 59
> procent af kvinderne og 16 procent af mændene har faket en orgasme.

Tja.. det burde være ret nemt hvis man kender sin partner. Min pige ville
ikke kunne fake da jeg _ved_ hvordan en rigtig er for hende og det kan
både mærkes, ses og høres.

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : ThomasB

Dato : 21-09-04 18:44

"Martin Johansen [6000]" <visit_my@website.tuxx.dk> skrev i en meddelelse
> Tja.. det burde være ret nemt hvis man kender sin partner. Min pige ville
> ikke kunne fake da jeg _ved_ hvordan en rigtig er for hende og det kan
> både mærkes, ses og høres.

Don't bet on it ;)

Har du set da Harry mødte Sally?

Mvh ThomasB

Fra : Henrik B.

Dato : 21-09-04 18:54

"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern*2ma2.dk> skrev i en meddelelse

> Don't bet on it ;)
>
> Har du set da Harry mødte Sally?

Jep, og har altid syntes at den scene var total dårlig. Har aldrig mødt
nogen kvinde der tér sig sådan når hun "kom"...

M.v.h.

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 21-09-04 20:13

Henrik B. skrev:

> Jep, og har altid syntes at den scene var total dårlig. Har aldrig mødt
> nogen kvinde der tér sig sådan når hun "kom"...

Nej hun overreagerer klart.

Fra : Jonny Jensen

Dato : 22-09-04 14:20

> Jep, og har altid syntes at den scene var total dårlig. Har aldrig mødt
> nogen kvinde der tér sig sådan når hun "kom"...

Heller ikke her... Heldigvis da...

Jonny.

Fra : ThomasB

Dato : 23-09-04 00:04

> Jep, og har altid syntes at den scene var total dårlig. Har aldrig mødt
> nogen kvinde der tér sig sådan når hun "kom"...

Fortæller det ikke mere om dig, end om kvinderne du har mødt?

Fra : Henrik B.

Dato : 23-09-04 10:57

> Fortæller det ikke mere om dig, end om kvinderne du har mødt?

Måske, men ikke engang i f.eks. pornofilm, faker de SÅ daåligt.

M.v.h.

Fra : ThomasB

Dato : 26-09-04 21:35

> "ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern*2ma2.dk> skrev i en meddelelse

> Måske, men ikke engang i f.eks. pornofilm, faker de SÅ daåligt.

Jeg må sgu også indrømme, at det er ret sjældent at jeg får min kæreste til
at skrige i vilden sky, det er sådan mere hyggestøn

Fra : Samsara

Dato : 21-09-04 21:26

> [...]

> Martin Johansen [6000]
> http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"
> Mandrake Linux 9.2 med Fluxbox 0.9.6devel

Jeg er ked af at sige det, men det hele kan fakes.

Man kan sagtens lave muskeltrækninger i skeden, man kan ligne en,
der får en mega orgasme og lyden er ikke noget problem !

Jeg må med skam erkende, at jeg selv har prøvet at fake og fyren
hoppede bestemt på den.

At det så kun var mig selv jeg snød, er noget helt andet.

Venligst
Samsara

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 21-09-04 21:27

Samsara skrev:

> Man kan sagtens lave muskeltrækninger i skeden, man kan ligne en, der
> får en mega orgasme og lyden er ikke noget problem !

Hvad så med ejakuleringen? Intensiteten? Sveden? Udmattelsen?

Og hvis pigen ikke kan finde ud af at lave dem på kommando?

Beklager men med min partner gennem 3 år skal der en del mere til at
narre mig hvis hun skulle forsøge.

Kan nu heller ikke se hvorfor hun skulle det - men det er en helt anden
snak - jeg fatter ikke kvinder der faker.

> At det så kun var mig selv jeg snød, er noget helt andet.

Haha... ja

Fra : Per

Dato : 22-09-04 08:57

"Samsara" <Invalid@NOSPAM.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
> hoppede bestemt på den.
>
> At det så kun var mig selv jeg snød, er noget helt andet.

---

AT kvinder faker deres orgasmer er dog noget af det mest latterlige jeg
nogensinde har hørt.

Hvad h.... skulle de have ud af det - som Samsara skriver ja så snyder de
kun sig selv.

Hvis jeg er sammen med en kvinde - der ikke kan komme ja så har hun da et
problem - ikke mig. Jeg får da intet ud af hun faker og de gør hun da
heller ikke selv - og jeg er da iøvrigt også ligeglad om hun kommer eller
ej. Det kan da sagtens være fint og dejligt at have sex for hende alligevel.

Hvis en kvinde faker må det da være udtryk for manglende selvværd og
usikkerhed om forventninger.

Hvem siger at målet er orgasme for en kvinde - endsige for en mand?

Kvinder over 30 ved at de er ansvarlige for egne orgasmer - det var et
udtryk jeg engang hørte. Der betyder nok noget i retning af, at de er blevet
modne og ved hvad de kan og vil.

Jeg må indrømme at kvindekønnet skuffer mig hvis de i en alder af 30+ faker
deres orgasmer - det kan da kun være purunge teenagere og i den aldersgruppe
der kunne finde på at gøre den slags ting.

Nu står der jo også at mænd faker i undersøgelsen LOL - det er godt nok for
meget imo. Hvis jeg har været sammen med en og ikke har kunnet komme ja så
har jeg sagt det . no big deal! Det er jeg da ikke flov eller noget over at
indrømme

Når nu alt dette er skrevet - så gør jeg da alt for at min scoring eller
kæreste har det dejligt når vi er sammen seksuelt. Jeg gør da mit til at vi
begge får en god oplevelse sammen. AT hun så skulle fake viser blot at hun
er - ja dum eller hvad i vil kalde det.

Mvh. Per!

Fra : Christina

Dato : 22-09-04 10:07

Per wrote:
> [...]
> mit til at vi begge får en god oplevelse sammen. AT hun så skulle
> fake viser blot at hun er - ja dum eller hvad i vil kalde det.

Jeg har heller aldrig fattet behovet for at fake, og jeg bliver lidt gnaven
når folk udtaler "at det har alle kvinder gjort, på et eller andet
tidspunkt"...det har jeg nu ikke, og det vil jeg heller aldrig komme til,
for hvad skulle jeg gøre det for? Jeg kendte engang en fyr der fortalte at
han fakede, når han "ikke gad mere" men jeg har aldrig fattet hvordan det
kan lade sig gøre, netop pga. den manglende sæd...men ifølge ham, fattede de
ikke mistanke...

Fra : PerX ...

Dato : 22-09-04 14:37

In article <41512fec$0$243$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>,
mesked@hotmail.com says...
> AT kvinder faker deres orgasmer er dog noget af det mest latterlige jeg
> nogensinde har hørt.
>
> Hvad h.... skulle de have ud af det

At det er overstået så de kan lave noget andet.

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 22-09-04 15:42

PerX skrev:

> At det er overstået så de kan lave noget andet.

Hjemme hos os er det langt fra overstået når fruen er kommet..

Fra : Samsara

Dato : 22-09-04 23:35

> Hvis en kvinde faker må det da være udtryk for manglende selvværd og
> usikkerhed om forventninger.
>
> Mvh. Per!

Det vil jeg ikke give dig ret i - i hverfald ikke i mit tilfælde.

Grunden til at jeg i sin tid lavede det lille "nummer" var, at jeg ganske
enkelt godt ville ha' det overstået.

Han var elendig i sengen og forstod slet ikke mine signaler og vink
med en vognstang.

Jeg har kun faket den ene gang og jeg kunne ikke forestille mig at
gøre det igen.

Venligst
Samsara

Fra : PerX ...

Dato : 22-09-04 14:35

In article <41508d9f$0$230$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>,
Invalid@NOSPAM.invalid says...
> Jeg må med skam erkende, at jeg selv har prøvet at fake og fyren
> hoppede bestemt på den.
>
> At det så kun var mig selv jeg snød, er noget helt andet.

Ah, vel ikke helt.

Fra : Samsara

Dato : 22-09-04 23:38

"PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> skrev i en meddelelse
> In article <41508d9f$0$230$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>,
> Invalid@NOSPAM.invalid says...

> Ah, vel ikke helt.

Det har du såment ret i, men det var jo mig, som gik glip af
en skøn orgasme

Venligst
Samsara