Sportsudstødning til Santa Fe
Fra : Jonas Franck

Dato : 21-09-04 16:04

Hej alle kloge hoveder !

Jeg er på udkig efter en sportsudstødning til min Hyundai Santa Fe.....
Men en sådan er ikke nem at finde, har prøvet mange steder - ingen har
noget til min bil

Jeg er mest intereseret i sådan en der deler sig, så man har en
udstødning i hver side !

Nogen forslag til hvor man finder sådan en ??

MVH

Jonas

Fra : Paw Jensen

Dato : 22-09-04 11:57

> [...]
>
> Jeg er mest intereseret i sådan en der deler sig, så man har en
> udstødning i hver side !
>
> Nogen forslag til hvor man finder sådan en ??

www.onetwopipe.dk

Paw

Fra : Jonas Franck

Dato : 22-09-04 13:55

Øhhh .....

De har så vidt jeg kan se da ikke noget til en Santa Fe !!

MVH
Jonas

Fra : John Sahl

Dato : 22-09-04 14:05

Jonas Franck wrote:
> De har så vidt jeg kan se da ikke noget til en Santa Fe !!

Men de laver det gerne til dig. Så vidt jeg husker.

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk

Fra : Paw Jensen

Dato : 22-09-04 14:11

> De har så vidt jeg kan se da ikke noget til en Santa Fe !!
De laver til ALLE biler.
Paw

Fra : Ukendt

Dato : 22-09-04 18:43

"Jonas Franck" <jonas@clarity.dk> wrote in message
> [...]
>
> Jeg er mest intereseret i sådan en der deler sig, så man har en
> udstødning i hver side !
>
> Nogen forslag til hvor man finder sådan en ??

Kvalitet så
www.ferrita.se
--
Møller