Andet multimedie
bentjuul 3670
Lære adobe pagemaker - hvor
Fra : Marianne

Dato : 21-09-04 15:49

Hej

Jeg har fået lavet en PM-skabelon til en bog, jeg gerne vil have mulighed
for at trykke som Print on Demand. Vha skabelonen skal jeg selv udfylde
teksten.

Det går sådan set OK.

Nu skal jeg gerne videre og have lavet teksten om til en bog med
indholdsfortegnelse og stikordsregister, og så går jeg lidt i stå. Jeg
synes, det er tilfældigt hvad der lykkes, og hvad der ikke gør!

Jeg har købt en PM-bog (Classroom in a book), og der står sådan set også,
hvordan man laver en bog. Jeg forstår det bare ikke rigtigt. Instruktionerne
er fuldstændigt fragmenterede - gør 1, gør 2, gør 3, men jeg aner ikke,
hvad/hvorfor jeg gør, hvad jeg gør. Det er overblikket, jeg mangler!

Kender nogen her en bedre instruktionsbog eller kan man finde et kursus -
helst online - der gennemgår, hvad man skal gøre, på en tilgængelig måde?
Jeg har kigget på adobes hjemmeside, men der er ikke rigtigt det, jeg søger.

mvh
Marianne

Fra : Studio Smalbro

Dato : 23-09-04 15:05

Hej Marianne
VTC (http://www.vtc.com/products/showall_cd.htm) har noget. Det er udmærkede
produkter. Det lyder ikke som om det du bakser med er så farligt vanskeligt,
så du kan sikkert også bare spørge her i gruppen. Undertegnede er hæderlig
til PM så jeg kan ihvertfald svare på lidt af hvert.

kh
Bjørn

Fra : Marianne

Dato : 25-09-04 21:57

> [...]
> så du kan sikkert også bare spørge her i gruppen. Undertegnede er hæderlig
> til PM så jeg kan ihvertfald svare på lidt af hvert.

Tak for svar. jeg prøver at kigge på det, og vender givetvis tilbage
Nej, jeg tror heller ikke, at det er så svært. Men for en begynder kan det
godt virke lidt overvældende.

mvh
marianne