En pudsig oplevelse
Fra : Brizz

Dato : 21-09-04 12:26

Jeg holdt parkeret i lastbilen på en mindre p-plads. En bedaget dame skulle
ud fra sin bås og der var sådan set plads nok. Hun bakker ud og bakker og
bakker..og bump. rammer hun ind i min kofanger. Ikke hårdt men bare lige
rammer. Hun ikke så meget som kigger om til mig. Kunne se hende i hendes
siderude. Hun kører bare frem og tilbage igen også afsted.
Utroligt man ikke engang går ud og lige giver til kende at det var man ked
af eller noget i den stil. Jeg vidste der ikke var sket noget med lastbilen
så jeg gad ikke gøre noget.

Så hvis nogen har en bilka bule eller i den stil hvor der ikke var efterladt
nogen seddel, så har jeg en nummerplade på en bil det meget vel kunne være
§

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk
.... med nye billeder af min bil.

Fra : Ukendt

Dato : 21-09-04 17:25

"Brizz" <nogen@microsoft.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Utroligt man ikke engang går ud og lige giver til kende at det var man ked
> af eller noget i den stil. Jeg vidste der ikke var sket noget med

Det er vel ikke så utrolig.
Når folk risikerer at blive ramt på pengepungen så ophører ærligheden.

Husker selv jeg for mange år siden ramte en anden bils kofanger og lavede et
lille mærke i den anden bil. Det kostede 1.800,- at få repareret, da jeg
selvfølgelig kontaktede ejeren og min forsikring.
På det tidspunkt havde jeg en knaldbillig ansvarsforsikring så jeg lod den
betale skaden hvilket jeg bittert fortrød senere. Problemet kom nemlig da
jeg købte en bedre bil og den skulle kaskoforsikres og jeg nu pludselig stod
registreret for en skade, så blev min kasko så dyr at jeg havde kunnet
betale skaden 4-5 gange

At det er noget svineri at folk bare kører videre kan vi blive eninge om,
men at de fleste ikke gør det, overrasker mig egentlig ikke.

--
Tom