Andet multimedie
bentjuul 3670
Skabelon til vinetiket (InDesign)
Fra : ct

Dato : 21-09-04 09:17

HEj!

Er der nogen som har en skabelon liggende som kan bruges til vinetiket i
InDesign
(evt. alternativt i Illustrator - hvis den ikke findes i InDesign-format).

Mail den meget gerne til mig eller send et link til en hjemmeside....

På forhånd tusind tak!

Hilsen
Carsten

cjtcjtcjt(fjerndetteiparantes)@hotmail.com

Fra : Villy Erichsen

Dato : 21-09-04 10:57

In article <414fe362$0$169$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, ct
<no@no.no> wrote:

> [...]
> InDesign
> (evt. alternativt i Illustrator - hvis den ikke findes i InDesign-format).

Der findes utallige faconer på vinetiketter - og det er da så nemt at
lave i InDesign - så får du lige det du ønsker

--
Venlig hilsen
Villy Erichsen

Fra : ct

Dato : 21-09-04 19:36

Ja, men det skal helst være med stregtegning af vinslot osv. Og det har jeg
ikke!

Carsten

Fra : Villy Erichsen

Dato : 21-09-04 22:24

In article <41507484$0$176$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, ct
<no@no.no> wrote:

> Ja, men det skal helst være med stregtegning af vinslot osv. Og det har jeg
> ikke!

Brug billedsøgeren i Google - søg på castle

Fra : ct

Dato : 22-09-04 10:00

Ja, med tonsvis er billeder som er beskyttet af copyright!

Carsten

Fra : Villy Erichsen

Dato : 22-09-04 15:43

In article <41513efb$0$164$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, ct
<no@no.no> wrote:

> Ja, med tonsvis er billeder som er beskyttet af copyright!
>
> Carsten
Ja, men sådan vil det være - også med de skabeloner jeg selv har - der
indgår foto/grafik der er beskyttet at copyright. Så dem kan jeg ikke
sende videre.
Hvis det er til privat brug må du gerne anvende det du finder på Google
- er det derimod forretning - må du op med pengepungen
Der er ikke særlig stor sandsynlighed for at det bliver opdaget med
mindre det er til et stort internationalt vinfirma.