Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Foto Stafetten uge 40 - Den bundne opgave
Fra : Frodo Nifinger

Dato : 21-09-04 07:51

I kraft af, at Calus Stensgaard ikke har formået at poste en resultattråd
for den bundne opgave i uge 38: "En ny dag truer - Er det i grunden så
slemt"
ser jeg mig nødsaget til at tage over og for tredje gang vælge en uges emne.
Det bliver så emnet for uge 40.
Jeg vil så agere den hårde og uretfærdige dommer baseret på kommentarerne
til de forskellige billeder.

Retningslinier for fotostafetten/den bundne opgave:
http://www.fotolog.dk/dk-fritid-foto/fotostafet.htm

Løsningsforslag til fotostafetten kan postes på Jens Bruun's galleri på
adressen http://usenet.fotolog.dk.
Det fungerer således:

- De enkelte uger har fået hver deres album
- Albums er navngivet "Uge xx: [emne/opgave]"
- Album-logo for afsluttede uger er det udvalgte "vinderbillede"
- Nyeste albums vises først

Det er selvfølgelig muligt at lægge egne bidrag op. Der gælder følgende:

- Login som "stafet" med password "knipseri"
- Kun ét billede må uploades pr. album
- Billede kan kun uploades i ikke-afsluttede albums, dvs. for aktuelle og
førstkommende uge
- Angiv titel på billedet i feltet "Title"
- Beskriv evt. billede og teknik i feltet "Description"
- Angiv fuldt navn i feltet "keywords"
- Når deadline udløber for aktuel uge (midnat mellem fredag og lørdag),
lukkes for yderligere uploads til albummet
- Når "vinderbillede er udpeget, vælges dette som album-logo for relevante
album

Husk at poste et indlæg med link til eget billede, når der oprettes en
"resultattråd" i nærværende gruppe (sker torsdag aften).

Jens opretter nyt, åbent album, så snart han bliver gjort opmærksom på næste
opgave/emne. Husk, vi har hele tiden to åbne emner, så der er to uger til at
fotografere sit bidrag.

Retningslinier for fotostafetten/den bundne opgave:
http://www.fotolog.dk/dk-fritid-foto/fotostafet.htm

Og mens jeg husker det:
Opgaven for uge 40 lyder som følger:
"Mennesker ved vandet"

Jesper Nielsen
aka
Frodo Nifinger

Fra : Jens Bruun

Dato : 21-09-04 08:34

"Frodo Nifinger" <jni@holdopmeddettdcadsl.dk> wrote in message

> Løsningsforslag til fotostafetten kan postes på Jens Bruun's galleri
> på adressen http://usenet.fotolog.dk.

Albummet for uge 40 er nu oprettet. Albummet for uge 38 er samtidig lukket
for yderligere uploads.

--
-Jens B.
http://www.fotolog.dk - Min fotodagbog (Sidst opdat. 18.09.04)