OT:Lidt rygter - lidt tidligt
Fra : Tom

Dato : 20-09-04 23:43

Henne i den virkelige verden, hvor mange mennesker har adgang til internet,
viser det sig at der allerede nu florerer DVD rip af det kommende OS til
vores platform..
En sjov ting i den sammenhæng - tror jeg at jeg har hørt - er at "en eller
anden" - vist nok - har installeret de omkring 2.5 GB på sin 867 G4 der
kører Tiger fremragende. Ligesom at ligeså ubekræftigede rytger vil vide at
de features der blev vist frem på det der WW .. Noget.. Rent faktisk
allerede nu holder "hvad de lover" ..
De virker altså.. Og er "fede" i hverdagen..
Et eller andet sted fornemmer jeg at vi sagtens kan glæde os til den der
tiger..
Der som bekendt absolut ikke er til at få fat i..
Endnu!!

Fra : Thomas Hansen

Dato : 21-09-04 10:22

Tom <nospam@fakemail.dk> wrote:

> [...]
> tiger..
> Der som bekendt absolut ikke er til at få fat i..
Går der rygter om hvilken version?
WWDC-preview eller nyere?
/Thomas

--
All hail the black kitty!

Reply to thomash-at-skydebanen.net
iChat: thoomz

Fra : Tom

Dato : 21-09-04 12:40

On 21/09/04 11:21, in article 1gkgnhj.v7klopmvn38aN%no@spam.net, "Thomas
Hansen" <no@spam.net> wrote:

> Går der rygter om hvilken version?
> WWDC-preview eller nyere?
> /Thomas
Nummeret efter WWDC !!

Fra : Henry Lerche Madsen

Dato : 21-09-04 16:21

Tom wrote:

> [...]
> tiger..
> Der som bekendt absolut ikke er til at få fat i..

Det overrasker mig ikke, Apple fremviste de nye features på deres
maskiner som var på standen ved Expo 2004 i Paris. Man havde således
mulighed for at afprøve dette....