pris på lakering
Fra : .salem

Dato : 20-09-04 18:06

hej

nogen der ved hvad det koster at få en passat stc 1998 lakeret i samme
farve?

så på denne side
http://www.amagerautolakering.dk/autolakering.htm

der koster det 10.000 ex moms (nok mere når det er en stc) + af-/påmontering

men måske nogen der kender andre...

mener der er nogen lakører der er moms- og afgifts-fritaget ;) hvad er
prisen så?

..salem

Fra : Ukendt

Dato : 20-09-04 19:26

".salem" <salem@FJERNmail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> http://www.amagerautolakering.dk/autolakering.htm
>
> der koster det 10.000 ex moms (nok mere når det er en stc) +

Synes nu at prisen lyder helt OK

> men måske nogen der kender andre...

Ikke med regning i dk. Men triller du til Polen så kan de lave det for ca.
3.000 Kr så det alene kan jo let betale hele turen. Benzinen koster også kun
det halve.

> mener der er nogen lakører der er moms- og afgifts-fritaget ;) hvad er
> prisen så?

4-5.000 Kr

--
Tom

Fra : .salem

Dato : 20-09-04 19:35

> Ikke med regning i dk. Men triller du til Polen så kan de lave det for ca.
> 3.000 Kr så det alene kan jo let betale hele turen. Benzinen koster også
> kun det halve.

i polen?!?? ok. Har du prøvet det?

laver man så bare aftalen hjemmefra?

> 4-5.000 Kr

ikke mere end 5000? men får man så en gang farvelade eller er det godt?

Fra : Ukendt

Dato : 20-09-04 19:48

> i polen?!?? ok. Har du prøvet det?

Nej en af mine venner er jo autolakerer i danmark såeh

> laver man så bare aftalen hjemmefra?

Ja du er nød til at have en kontakt i forvejen, med mindre at du har en hel
uges ferie så kan du bare køre ned og finde en lokal.

> ikke mere end 5000? men får man så en gang farvelade eller er det godt?

Problemet er bare at der ikke er mange tilbage som gider lave det sort, da
de jo i princippet gør sig selv arbejdsløs.

--
Tom

Fra : .salem

Dato : 20-09-04 19:57

> ".salem" <salem@FJERNmail.dk> skrev i en meddelelse

> Nej en af mine venner er jo autolakerer i danmark såeh

ok, lyder interessant :)

..salem

Fra : Bo Rasmussen

Dato : 20-09-04 20:00

> i polen?!?? ok. Har du prøvet det?
>
> laver man så bare aftalen hjemmefra?

> ikke mere end 5000? men får man så en gang farvelade eller er det godt?

Uanset om det er farvelade eller godt, har du hverken reklamationsret,
garanti eller noget som helst andet.
Har set en masse eksempler på "orange" venstrehåndsarbejde, men du kan jo
være heldig.

Bo

Fra : .salem

Dato : 20-09-04 20:51

"Bo Rasmussen" <bo@FJERNChipsAway-Roskilde.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> garanti eller noget som helst andet.
> Har set en masse eksempler på "orange" venstrehåndsarbejde, men du kan jo

klart det ved jeg. men hvis prisen er 5.000 sort og 20.000 hvidt så har man
jo 4 forsøg :)

..salem

Fra : John Sahl

Dato : 20-09-04 19:43

..salem wrote:
> nogen der ved hvad det koster at få en passat stc 1998 lakeret i samme
> farve?

Find en autolakerer du stoler på eller hvor du kan se
resultatet af hans arbejde lidt an. Betal prisen og vær
bag efter glad for at du fik et godt resultat og ikke skal
slås med ham for at få det lavet om.

Selvfølgelig er der forskel på priserne. Og forstår godt
at du spørger, men trods alt er en dårlig lak ikke særligt
sjov.

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk

Fra : .salem

Dato : 20-09-04 19:58

> [...]
>
> Selvfølgelig er der forskel på priserne. Og forstår godt
> at du spørger, men trods alt er en dårlig lak ikke særligt

jeg har bare set priser fra 10K ex moms til 30K ex moms

så man skal se sig for. Jeg aner sgu ikke en skid om lakering af biler. Men
nok en god ide at se hans arbejde

..salem

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 21-09-04 14:42

..salem wrote:

> jeg har bare set priser fra 10K ex moms til 30K ex moms
>
> så man skal se sig for. Jeg aner sgu ikke en skid om lakering af
> biler. Men nok en god ide at se hans arbejde

Det er ligesom med alt andet i denne verden, der findes gode (som regel
dyre) håndværkere, og så er der dem der bare skal have deres løn (det er så
her de billige kommer ind i billedet)
Dermed ikke sagt at det dyre altid er ensbetydende med godt udført arbejde,
men det giver som regel et fingerpeg derhenad.

Find et sted, hvor de lægger stor vægt på kvaliteten frem for prisen.
Jeg ville sq ærge mig gul og grøn, hvis jeg skulle have min bil malet om, af
flere omgange, på grund af dårligt/billigt udført arbejde.
Der er jo trods alt forskel på en 'salgslakering' og en RIGTIG lakering

Per
www.perbeer.ninja.dk