skriftsted
Fra : Ole

Dato : 20-09-04 17:17

jeg kan ikek finde skriftstedet h vor profeten gemmer sig i klippen og Gud
lader det storme imod klippen, men Gud var ikke i stormen, så stilhed, og da
var Gud der..

Jeg ved godt at det er noget med elias, men kan ikke finde det, måske er det
elisa, men det hjælper bare ikke, jeg har forsøgt, håber i kan hjælpe mig

Ole

Fra : Ole

Dato : 20-09-04 17:22

"Ole" <B'shem Yeshua Ha Mashiach@dk> skrev i en meddelelse
> jeg kan ikek finde skriftstedet h vor profeten gemmer sig i klippen og Gud
> lader det storme imod klippen, men Gud var ikke i stormen, så stilhed, og
> da var Gud der..

1 Kings 19:11-13 11 Da sagde han: "Gå ud og stil dig på Bjerget for HERRENS
Åsyn!" Og se, HERREN gik forbi, og et stort og stærkt Vejr, der sønderrev
Bjerge og sprængte Klipper, gik foran HERREN, men HERREN var ikke i Vejret.
Efter Vejret kom der et Jordskælv, men HERREN var ikke i Jordskælvet. 12
Efter Jordskælvet kom der Ild, men HERREN var ikke i Ilden. Men efter Ilden
kom der en stille, sagte Susen, 13 og da Elias hørte den, hyllede han sit
Hoved i sin Kappe og gik ud og stillede sig ved Indgangen til Hulen; og se,
en Røst lød til ham: "Hvad er du her efter Elias?"

skulle bare søge på det rigtige

Ole