MC-Pit Stop - hvem har lidt info ?
Fra : Peter Z

Dato : 20-09-04 16:33

Hej Alle

Har læst/hørt ganske lidt om dette sted

er der nogen som kan fortælle mere ?

Peter Z

Honda CBF 600 SA

Fra : Richard

Dato : 20-09-04 16:42

Peter Z wrote:
> Har læst/hørt ganske lidt om dette sted
> er der nogen som kan fortælle mere ?

Ikke meget - var forbi sidste sommer en eftermiddag, hvor der angiveligt
skulle være åbent. Men der var ingen andre, så jeg kørt igen...

Ligger ellers udmærket for en længere eftermiddagstur fra Kø'strup med
flere alternative tilkørselsveje

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK
'85 VF750S Veffer Dancer & '89 GB500 Clubman GibBernakken

Fra : Finn

Dato : 20-09-04 18:51

mvh

> Peter Z
>
> Honda CBF 600 SA

Hej Peter Z

Hvordan er du tilfreds med din Honda CBF?
Har du evt. sidetasker/topboks monteret?
Hvordan er passagersædet ved langturskørsel?

Finn
CB500

Fra : Peter Z

Dato : 20-09-04 19:45

"Finn" <autzen@post10.tele.dk> wrote in news:414f1851$0$210
$edfadb0f@dread12.news.tele.dk:

> [...]
>
> Hvordan er du tilfreds med din Honda CBF?
> Har du evt. sidetasker/topboks monteret?
> Hvordan er passagersædet ved langturskørsel?

Den er jeg glad for - men nu er det min første MC så jeg har kun
kørelærens XJ 600 at sammenligne med

Jeg sidder godt ( er 1.90 ) jeg har rykket rundt på sædet og hævet
kåbeglasset - og det er nemt at gøre selv - men manualen står der at den
skal forbi et værksted !

Den styre godt efter min mening og trækker rent i alle gearne, selv om
det er sjover at holde den i 3 - 4

Konen klager ikke over bagsædet men efter 1 1/2 time vil hun gerne af og
strække ben - det passer jo også med en smøg
Og efter jeg fik sat en topbox på siger hun at hun sidder godt - jeg kan
ikke mærke forskel på om hun holder om mig eller læner sig tilbage - men
nu køre jeg jo også lidt pænere når hun er med

men helt overordnet så kan jeg sige at den kan meget mere end jeg kan så
den vil jeg nok få glæde af i en del år

Peter Z

Honda CBF 600 SA

Fra : Finn

Dato : 21-09-04 19:50

> [...]
> nu køre jeg jo også lidt pænere når hun er med
>
> men helt overordnet så kan jeg sige at den kan meget mere end jeg kan så

Tak for orienteringen, jeg er nemlig lidt "varm" på
en CBF600SA. Den skal bare være lige så
velegnet til langturskørsel som min udmærkede
CB500.

Mvh. Finn