"Sendt post" gamle beskeder væk?
Fra : rt

Dato : 20-09-04 15:43

Hej.

Jeg arbejder på et netværk med Win2000 server og Exchange server.

Nogle af brugerne har nævnt / klaget over at deres "sendt post" ikke går
særlig langt tilbage. Men det er ikke ALLE der siger det. Kan selvfølgelig
være at de ikke lægger mærke til det.

Men hvad kan dette skyldes?
Kan der være en eller anden rutine (jeg ikke kender til) der går ind og
sletter sendt post der er så og så gammel??

Med venlig hilsen

/rt

Fra : csm

Dato : 23-09-04 12:31