Outlook XP / 2003
Fra : Kjeld Bentzen

Dato : 20-09-04 15:09

Jeg kører på min egen computer Office XP. Nu har jeg fået stillet en barbar
computer med Office 2003 til rådighed af firmaet. Hvordan får jeg kopieret
mine aftaler, altså selve kalenderdelen over til den bærbare med Office
2003. Håber nogen kan hjælpe mig.
Med venlig hilsen
Kjeld Bentzen

Fra : Dorthe

Dato : 13-10-04 20:31

Kjeld Bentzen wrote:
> [...]
> jeg kopieret mine aftaler, altså selve kalenderdelen over til den
> bærbare med Office 2003. Håber nogen kan hjælpe mig.

Søg efter filen outlook.pst på din hjemmepc - eller søg efter alle
..pst-filer. Hvis ikke du har lavet specielle indstillinger ligger de her:
C:\Documents and Settings\Dorthe.BAADSGAA-S4N8AQ\Lokale
indstillinger\Application Data\Microsoft\Outlook
_Mener jeg_

Jeg har ændret det på min pc, så outlookfilen/filerne ligger på den hd, som
ikke formateres.
Brænd filen ned eller overfør via netværk til den nye pc.
Åbn Outlook på ny pc
Klik Filer
Klik Åbn
Klik Outlook datafil...
Lokaliser din fil og åbn den.

På denne måde kan du have mange pst.-filer.

Hvis du vil af med den anden fil, så...
luk din outlook
Evt. genstart
Lokaliser outlook.pst
Slet den - hvis ikke du har gemt noget i den (eller flyt den et andet sted
hen - du må flytte denne tilbage på sin oprindelige plads, hvis ikke outlook
arter sig)
Indsæt .pst-filen fra din hjemmepc på dennes plads

Håber det virker for dig

Mvh Dorthe