Surt show....ny Honda stjålet
Fra : Finn Poulsen

Dato : 20-09-04 13:28

Hej alle
Min nyindkøbte Honda Innova anf 125 blev stjålet søndag d. 19 mellem kl.
20 og 23 ud for Nygårdsvej 56, Kbh. Ø.

Reg. nr. ET 11 125
Farve: Sort

Der er ikke mange af typen i DK og den ligner nærmest en MC/scooter
hybrid.

Den kører højst sansynelig rundt uden nummerplade

Den stod lige uden for mit vindue ..Det var lænket til et
cykelstativ med en kraftig (20) Abus lås og kæde. Det virker nærmest
som de har låst den op og smuttet. Det er den anden MC jeg mister ved
tyveri inden for et år, så jeg håber virkelig den dukker op.

Hvis i ser noget, så send venligst en mail til:

finn.poulsen@skolekom.dk

på forhånd tak

vh
Finn

Fra : Pwh

Dato : 20-09-04 16:09

Finn Poulsen wrote:
> Hej alle
> Min nyindkøbte Honda Innova anf 125 blev stjålet søndag d. 19 mellem
> kl. 20 og 23 ud for Nygårdsvej 56, Kbh. Ø.

Surt show, jeg fik selv stjålet min SR125 Priller i Rødovre for et pr mdr siden,
den blev fundet lettere brugt (markrace) efter en uge i Vanløse.

/Jens

Fra : Salling

Dato : 20-09-04 16:17

Finn Skrev

> Den kører højst sansynelig rundt uden nummerplade
>
> Den stod lige uden for mit vindue ..Det var lænket til et
> cykelstativ med en kraftig (20) Abus lås og kæde. Det virker nærmest
> som de har låst den op og smuttet.

Super Surt - øv. Af interesse for alle kunne det være interessant at høre
lidt mere om hvilken lås og hvilken kæde. Virker låsen stadig?

mvh

Salling

Fra : Finn Poulsen

Dato : 20-09-04 17:45

> Super Surt - øv. Af interesse for alle kunne det være interessant at høre
> lidt mere om hvilken lås og hvilken kæde. Virker låsen stadig?
>
> mvh
>
> Salling

lås og kæde var væk, og jeg kan ikke lige huske modellen andet end det
var en Abus. Den kostede 1500 kr. og butikken påstod at der skulle
bruges vinkelsliber for at få den over,-åbenbart ikke

Fra : DM

Dato : 20-09-04 19:45

"Finn Poulsen" <finnpoulsen@nospam.dk> skrev i en meddelelse
> lås og kæde var væk, og jeg kan ikke lige huske modellen andet end det
> var en Abus. Den kostede 1500 kr. og butikken påstod at der skulle
> bruges vinkelsliber for at få den over,-åbenbart ikke

Kunne det være en af dem her:
http://makeashorterlink.com/?U14522459

/DM

Fra : Finn Poulsen

Dato : 20-09-04 20:36

Jo...Granit CityChain X-Plus 1060

Fra : Salling

Dato : 21-09-04 00:01

"Finn Poulsen" <finnpoulsen@nospam.dk> skrev i en meddelelse.
> Jo...Granit CityChain X-Plus 1060

Ahrrr det er netop sådanne en jeg har - men det at låsen ikke lå tilbage
kunne vel tyde på at den er slæbt, trillet væk på et skateboard eller lign.

mvh

Salling

Fra : Ukendt

Dato : 21-09-04 06:17

Salling skrev i meddelelsen
<414f611a$0$150$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...

>Ahrrr det er netop sådanne en jeg har - men det at låsen ikke lå tilbage
>kunne vel tyde på at den er slæbt, trillet væk på et skateboard eller
lign.

Sammen med cykelstativet ? Hint, se oprindelig post...

Batteridrevet værktøj er en pest i den sammenhæng. :-|

mvh
Orla

Fra : Salling

Dato : 21-09-04 07:31

meddelelse

> Sammen med cykelstativet ? Hint, se oprindelig post...
>
> Batteridrevet værktøj er en pest i den sammenhæng. :-|
>
> mvh
> Orla

Jeg så godt, at der var skrevet, at den var låst til cykelstativet, men der
er forskel på cykelstativer, og der er forskel på den måde folk låser deres
maskiner til et cykelstativ - desuden bør det være temmeligt nemt at save
gennem f.eks. 1 cm cykelstativ, eller f.eks. løsne de bolte som de enkelte
cykelstativsringe nogle gange er gjort fast med så mine spørgsmål står ved
magt.

mvh

Salling

Fra : Finn Poulsen

Dato : 21-09-04 20:16

> [...]
> cykelstativsringe nogle gange er gjort fast med så mine spørgsmål står ved

Der var intet at se på cykelstativet
vh