Køb af bil i D, links til formidler/hjælpe~
Fra : MAndersen

Dato : 20-09-04 12:33

Jeg leder efter en bil, som jeg ikke har kunnet finde i DK.
De er her, blot ikke til salg.

Hvem kan hjælpe med et link til et firma, der kan hjælpe med at finde og
importere en bil fra Tyskland.

MAndersen

Fra : Henrik B.

Dato : 20-09-04 12:40

"MAndersen" <ups@post.uk> skrev i en meddelelse
> Jeg leder efter en bil, som jeg ikke har kunnet finde i DK.
> De er her, blot ikke til salg.
>
> Hvem kan hjælpe med et link til et firma, der kan hjælpe med at finde og
> importere en bil fra Tyskland.

Hvorfor ikke finde den, og så hente den selv? Det vil sparer dig for
forhandleravancen:

http://www.autoscout24.de
http://www.mobile.de

--
M.v.h.
-------------------------------------

Fra : Henrik B.

Dato : 20-09-04 12:42

> [...]
> De er her, blot ikke til salg.
>
> Hvem kan hjælpe med et link til et firma, der kan hjælpe med at finde og

En god side med tips og idéer:
http://www.intercar.dk/

--
M.v.h.
-------------------------------------

Fra : Ukendt

Dato : 20-09-04 14:13

http://www.himauto.dk

Alternativt: http://www.autohenter.dk

--
Mvh Bjørn,
Opel Vectra A CDX '94

Fra : Kasper Hansen [8270]

Dato : 20-09-04 14:25

> Hvem kan hjælpe med et link til et firma, der kan hjælpe med at finde og
> importere en bil fra Tyskland.

http://www.armanski.dk/

Kender dem ikke, men så dem omtalt i en avis (ej negativt ;)

/Kasper Hansen

Fra : Ukendt

Dato : 20-09-04 15:22

Hvilken bil leder du efter??

Jes

"Køb af bil i D, links til formidler/hjælper"

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:83.73.249.102)

Fra : Ukendt

Dato : 20-09-04 19:47

Hjemmesiden www.go2sweden.dk har også en afdeling om køb af tyske
biler

Fra : Mogens

Dato : 20-09-04 20:05

"MAndersen" <ups@post.uk> skrev i en meddelelse

> Jeg leder efter en bil, som jeg ikke har kunnet finde i DK.
> De er her, blot ikke til salg.

Hvilken?

> Hvem kan hjælpe med et link til et firma, der kan hjælpe med at finde og
> importere en bil fra Tyskland.

Jeg har hjulpet en del "herinde"
John Sahl det samme...